FANDOM

“Zafír utolsó percei”
Der Falsche Verräter.jpg
サフィール絶命!ワイズマンの罠
Safīru zetsumei! Waizuman no wana
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Kounosuke Uda

Előző rész

A Fekete Hölgy

Következő rész

Az Öregember bosszúja

Egyéb infók
Eredeti cím

“Zafír halála. Wiseman csapdája”

A zafír utolsó percei a Sailor Moon nyolcvanhatodik epizódja.

CselekménySzerkesztés

A fekete kristály egész Tokió életét megbolygatja, s még a hírekbe is bekerül. Miközben a lányok ezt nézik, Usagi el van keseredve amiatt, ami Chibiusával történt. A többieknek azonban sikerül megvigasztalniuk őt, s így hiszi, hogy egy napon még visszahozhatják őt a jók közé. Időközben a jövő világában Wiseman megkezdi ördögi tervének végrehajtását. Ám véletlenül leleplezi magát Zafír előtt, aki számára kiderül, hogy ők végig csak eszközök voltak a kezében. Zafír elveszi a fekete kristályt kontrolláló vezérlőkártyát, és elmenekül vele. Mielőtt azonban a múltba érne, súlyosan megsebesül, és egy parkban elájul. Álmában egy régi álomképet lát arról, hogy Gyémánt herceg azért akarta meghódítani gyermekkorában a Földet, mert az ő bolygójukon nem nőttek még virágok sem.

Zafírra végül az Ajakasi Nővérek találnak rá, akik a földön a normális emberek életét élik. Felviszik magukhoz, és ellátják a sérüléseit. Petz különösen nagy gondját viseli, mivel a jelek szerint mindig is kedvelte őt. Sajnos közben Wiseman Gyémánt herceget és Black Ladyt is értesítette Zafír "árulásáról". Gyémánt herceg nem akarja elhinni, hogy az öccse áruló lenne, ezért Black Lady indul el, hogy megbüntesse.

Zafír aggódik a bátyja miatt, ezért, bár Petz nem örül neki, még így, sérülten is elindul, hogy megkeresse testvérét. Közben Koan felhívja Usagit, hogy mint Sailor Moon, siessen a segítségére. Zafír már úton van a bátyjához, de Black Lady az útját állja. Végezni akar vele, de Sailor Moon és a harcoslányok megakadályozzák ebben. Továbbra sem akarják őt bántani, de kénytelenek küzdeni vele, mert ő ezt nem így gondolja. Míg lefoglalják őt, Zafír végre találkozik Gyémánt herceggel. Ő kérdőre vonja árulása miatt, de Zafír megmagyarázza neki, hogy ő van tévedésben, mindannyian csak bábok Wiseman kezében. Wiseman meg is érkezik, és mielőtt Zafír egy szót is szólhatna, végez vele. Gyémánt herceg teljesen összetörik öccse halála miatt, majd visszatér a főhadiszállásukra. Petz, aki szintén megérezte a tragédiát, megsiratja Zafírt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ebben a részben láthatóak utoljára az Ajakasi Nővérek.
  • Zafír halálakor leesik a fejéről a kötés, és a fekete hold jele nem látható a homlokán. Ez annak a jele, hogy akárcsak annak idején Nephrite, ő is áttért a jók közé, még halála előtt.
  • Magyar szinkronos érdekesség, hogy az egymásra egyébként is hasonlító Zafírnak és az Álarcos Férfinek is Holl Nándor adta a hangját, ráadásul volt, hogy egymás után.
  • Ugyancsak a magyar szinkronos változatban hallható az a kisebb hiba, amikor Gyémánt herceg a harcosokat hibáztatja öccse haláláért. Valójában az eredetiben Wisemant tartja felelősnek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki