FANDOM

“Vigyázzatok a videojátékokkal!”
Ep50
うさぎの危機!ティアラ作動せず
Usagi no kiki! Tiara sadō sezu
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Takao Yoshizawa

Ellenfél

Hell Ant

Előző rész

A Holdfénylovag

Következő rész

Varázslatos hatalom

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi bajban, a tiara nem működik”

A Vigyázzatok a videojátékokkal a Sailor Moon ötvenedik része.

CselekménySzerkesztés

Bunny sokáig alszik a hétvégén, pedig odakint ragyogóan szép az idő, ezért az édesanyja megpróbálja őt kiparancsolni az ágyból. A lányokkal együtt végül egy virtuális valósággal rendelkező játékterembe mennek, hogy közben tréningezhessenek, nem sejtve, hogy Ail és An a helyet szemelte ki célpontként energiagyűjtéshez. A bejutáshoz sorba kell állniuk, s Bunny előtt épp Mamoru van, aki szintén itt szeretne kikapcsolódni. Közben Ail befolyásolja a jegyszedőt, hogy soron kívül beengedhesse őket, de An Mamoruval szeretne bemenni - akárcsak Bunny. Végül azonban inkább úgy döntenek, hogy ha együtt maradnak, akkor kevésbé keltenek gyanút. Odabent azonban megkezdik a marakodást Mamoruért, ráadásul kiderül, hogy Bunny apja és öccse is itt vannak. Idővel Ail és An akcióba lépnek, és megidézik legújabb szörnyüket. Bunny apja és Shingo is felveszik vele a küzdelmet, sikertelenül. Ezután Mamoru is odasiet, de ő sem tud mit tenni. Hamarosan Sailor Moon is odaérkezik, de a tiarája láthatólag nem használ semmit ellene. Váratlanul megjelenik a Holdfénylovag is, Sailor Moon pedig ledöbben: ő azt hitte, hogy a Holdfénylovag Mamoru, de az nem lehet, mert ő mellette van. Szerencsére a harcoslányok időben érkeznek, és együttes erővel legyőzik a szörnyet. Bár minden rendben lesz, Sailor Moon aggódik amiatt, hogy a tiarája nem működik többé.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ebben a részben is a harcoslányok végeznek a szörnnyel, nem Sailor Moon, akinek ráadásul úgy tűnik, a hatalma is fogyatkozik.
  • A magyar változatban bennmaradt egy baki: amikor Sailor Moon frizbitámadása sikertelenül ér véget, Sailor Venus visszaadja a fegyvert, miközben azonban úgy hivatkozik rá, hogy "tessék, itt az enyém".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki