FANDOM

VesVes
ベスベス
Dub besubesu2.jpg
Biográfia
Nem

Faj

Ember

Hovatartozás

Dead Moon Circus

Lakóhely

Dead Moon Circus

Foglalkozás

állatidomár

Más nevek

Sailor Vesta

Kapcsolódó

PallaPalla, JunJun, CereCere

Megalkotás
Szinkronos neve

Prisca

Első megjelenés

Manga: 39. fejezet
Anime: 150. rész

Színészek

Junko Hagimori
Simonyi Piroska

VesVes az Amazon kvartett legfiatalabb tagja, aki a Dead Moon Circus állatidomárja. Általában egy ostort tart magánál.

AnimeSzerkesztés

VesVes az amazon kvartett tagjaként Amazónia dzsungelében játszottak, amikor játék közben felébresztették Nehelléniát. Az hálából megajándékozta őket az örök fiatalsággal, és hogy soha ne mondhassanak le az álmaikról. Ennek zálogaként ő is kapott egy gömböt, mely vörös színű volt. Abban hordta az erejét, egyben ha az összetört, fel kellett adnia örök gyermekiségét. Hogy segítsen Sailor Moon-nak, végül önként lemondott róla, ahogy látta a többiekkel együtt, hogy küzdelmük milyen nemes. Az anime negyedik évadának végén eltűnt, és nem tudni, mi lett vele azóta.

MangaSzerkesztés

VesVes itt valójában Sailor Vesta, Sailor Chibi Moon jövőbeli harcoscsapatának tagja, akiket Nehellénia idő előtt felébresztett, majd gonosz varázslattal saját szolgálatába állított. Sailor Saturn mentette meg őt is a Dead Moon Circus pusztulásakor, Neo-Queen Serenity pedig új életet adott neki. A jövőben vissza is tér harcosként, és az ötödik évadban még fontos szerepe lesz, mint a Sailor Quartet egyik tagja.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki