FANDOM

“Varázslatos hatalom”
Ep51
新しき変身!うさぎパワーアップ
Atarashiki henshin! Usagi pawā appu
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Reci

Előző rész

Vigyázzatok a videojátékokkal!

Következő rész

Az új generáció

Egyéb infók
Eredeti cím

“Új átváltozás. Usagi új ereje”

A Varázslatos hatalom a Sailor Moon ötvenegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Csodálatosan szép idő van, és mindenki a japán cseresznyefa-virágzáshoz készülődik. A lányok a parkban piknikeznek, és különféle finomságok kerülnek terítékre. Közben Ail és An is azt tervezik, hogy a parkba mennek, mert a virágzás idején talán több esélyük lesz energiát gyűjteni. Így is tesznek, a parkban hamarosan megjelenik egy szörny, amely elkezdi elszívni a piknikezők energiáját. A lányok átvizsgálják a környéket, és arra jutnak, hogy a fákban megbúvó szörny lehet mindennek az oka. Amikor megjelenik, Sailor Moon is felbukkan. Megpróbálja felvenni a harcot, de a tiarája szánalmasan gyenge. Ekkor a lény rátámad és szétzúzza a brossát - többé már nem képes átváltozni. Luna a segítségére siet, de ő sem boldogul - s végül mindketten bezuhannak egy dimenziókapuba, amit a szörny nyitott. Miközben zuhannak, Bunny amiatt sajnálkozik, hogy többé nem tud átváltozni s megmenteni barátait. Egy váratlan pillanatban azonban megjelenik előtte Serenity királynő. Bátorságot önt belé, majd visszaadja neki az Ezüstkristályt, amit belefoglal a brossába. Kap egy holdjogart is, amellyel már fel tudja venni a küzdelmet a szörnyekkel. Most már képes átváltozni, s így visszatér a parkba. Újult erejével lesújt a szörnyre, amely végül eltűnik.

ÉrdekességekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki