FANDOM

“Vénusz tündér (Sailor Moon-epizód)”
133
最後のセーラー戦士, ヴィーナス登場
Saigo no Sērā Senshi, Vīnasu tōjō
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Yuji Endo

Előző rész

Kaland a vidámparkban

Következő rész

Isten hozott, hercegnő!

Egyéb infók
Eredeti cím

“Az utolsó harcos, Sailor Venus megjelenik”

A Vénusz tündér a Sailor Moon harmincharmadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Zoisite kidolgoz egy tervet, amelynek segítségével csapdába csalhatja az Álarcos Férfit, hogy elvehesse a szivárványkristályait. Mivel Beryl királynő figyelmezteti rá, hogy egyre türelmetlenebb, Kunzite felajánlja segítségét. Zoisite Sailor Moon-nak álcázza magát, és különféle hőstetteket kezd el végrehajtani. A híre hamar elterjed a városban, de Kunzite jól tudja, hogy két ember biztos utána akar járni az ügynek: az igazi Sailor Moon és az Álarcos Férfi. A harcoslányok és Mamoru is követik az ál-Sailor Moon-t egy építkezési területre, ahol azt Kunzite fellógatta egy kötélre. A holdharcosok szembenéznek Kunzite-tal, de az csapdába ejti a lányokat. Közben az Álarcos Férfi leveszi az ál-Sailor Moon-t a kötélről, ám az megmutatkozik, mint Zoisite, és galád módon hátba döfi az Álarcos Férfit egy kristállyal. Harcolni kezdenek, s közben leesik a maszkja. Beryl mindezt végignézi, és döbbenten ismeri fel, ki is az álarcos. Mikor a csata már épp veszni látszana, egy titokzatos harcosnő jelenik meg, és elrettenti Zoisite-ot, az Álarcos Férfi pedig megszökik. Közben azonban Kunzite azzal fenyegetőzik, hogy megöli a lányokat, ha nem kapja meg a szivárványkristályokat. Az Álarcos Férfi visszamenne, de a rejtélyes harcosnő ismét akcióba lép és megmenti őket. Miután Zoisite és Kunzite Beryl parancsára visszavonultak, a lány bemutatkozik: ő Sailor V, azaz Sailor Venus, a csapat legutolsó tagja. Vele van még tanácsadója, Artemisz, a beszélő macska is. A lányok úgy gondolják, talán ő lehet a keresett hercegnő.

Első megjelenésSzerkesztés

Sailor Venus (Aino Minako), Artemisz

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Minako és Artemisz már az epizód legelején láthatóak, a tömegben vehetőek észre.
  • Sailor Moon-nak két alkalommal öltöznek az animében, ez volt az első eset. A második majd a 102. részben lesz. Egyben az animében ez az egyetlen eset, amikor Zoisite álcázza magát.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki