FANDOM

“Végzetes találkozás”
Ep128.png
運命の出会い! ペガサスの舞う夜
Unmei no Deai! Pegasasu no Mau Yoru
Évad

4 (Sailor Moon SuperS)

Írta

Yoji Enokido

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Karakuriko

Előző rész

Menekülés otthonról

Következő rész

Pegazus ereje

Egyéb infók
Eredeti cím

“Végzetes találkozás! Az éj, amikor Pegazus száll”

A Végzetes találkozás a Sailor Moon százhuszonnyolcadik epizódja, egyben a negyedik évad első része.

CselekménySzerkesztés

Egy különös kristályerdőben egy hang kétségbeesetten kér segítséget, amelynek a gazdája Pegazus, egy hatalmas aranyszarvval a homlokán. Chibiusa meghallja az álmában a hangot, és elindul a forrása felé. Megtalálja a lovat az erdőben és amikor hozzáér, felveszi a hercegnői alakját. pegazus arra kéri, ne mondja el senkinek, hogy találkoztak.

Másnap a lányok a parkban gyülekeznek, hogy megnézzenek egy napfogyatkozást. Ahohy várakoznak, Unazuki észreveszi, hogy Chibiusa kissé szétszórt, és rákérdez, hogy nem-e egy fiú van a dologban. Motoki ugyanezt próbálja kiszedni a húgából, de végül a dolog elfelejtődik, mert kezdődik a napfogyatkozás. Amíg ez tart, egy rejtélyes lebegő cirkuszsátor jelenik meg a városban. Usagi egy pillanatra elgondolkozik azon, hogy addig ott volt-e, de nem tulajdonít neki túl nagy jelentőséget, ahogy mások sem. A cirkusz fura lényei az emberek figyelmetlenségén nevetnek, amíg a porondmester, Cirkónia meg nem érkezik. Maga elé kéreti az Amazon triót, és megparancsolja nekik, hogy kutakodjanak az emberek szép álmaiban, mert ott megtalálják azt, akit keresnek. A trió fényképekről próbálja kiválasztani a lehetséges célpontokat, és Tigrisszem kiválasztja magának Unazukit.

A Fruits Parlor Crown kávézóban Usagi és Chibiusa az emlegetett fiúról kérdezgetik Unazukit, aki bevallja, hogy bár ő szereti a fiút, de az sosem tett felé lépéseket. Chibiusa kifejti véleményét: nem a szőke herceget kell várni a fehér lovon, hanem néha a lányoknak kell lóra szállni, hogy megtalálják a herceget.

Miközben Unazuki hazafelé tart, Tigrisszem álcázza magát. Megszerzi a pénztárcáját, majd úgy tesz, mintha ő találta volna meg, hogy visszaadhassa a lánynak. Rögtön ezután rajtaüt, és kiveszi az álomtükrét. Az azonban nem tartalmazza azt, amit keresnek. Sailor Moon és Sailor Chibi Moon ekkor érkeznek a helyszínre, de Tigrisszem rájuk uszítja az egyik lemurját. A lányok nem bírnak el vele, de az Álarcos Férfi épp idejében érkezik. Megküzd Tigrisszemmel, de a férfi csapdába csalja őt és lefogja. Tigrisszem sajnálattal közli, hogy meg kell ölnie Unazukit, különben az, akit keresnek, még elrejtőzhetne az álmában. Chibi Moon segítségért fohászkodik, s ekkor megjelenik Pegazus, akit Tigrisszem is felismer, mint a keresett lényt. Pegazus új erőt és "Super" formát ad a harcoslányoknak, valamint egy új varázspálcát, mellyel már könnyűszerrel legyőzhetik a lemurt. Unazuki megmenekül, Pegazus eltűnik, a lányok pedig visszaváltoznak normális alakjukba. Sailor Moon úgy sejti, hogy Chibi Moon tud valamit, amit ő nem, de határozottan tagadja.

Első megjelenésSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Moon éppen az epizódban kapja meg először új támadását (Moon Gorgeous Meditation), habár itt még nem kerül konkrétan nevesítésre.
  • Ettől az epizódtól új ending hallható a részek végén, a "Watashi-tachi ni Naritakute".
  • A manga 39. fejezete többé-kevésbé eredeztethető ebből az epizódból.
  • Amikor Tigrisszem megjegyzi, hogy milyen bájosak a lányok a fényképeken, a fejkendője hiányzik.
  • Amikor Unazuki elmagyarázza Chibiusának, hogy milyen a napfogyatkozás, Usagi azért megy át félelmetesbe, mert félrehallja a napfogyatkozással kapcsolatban a "kaiki" szót.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki