FANDOM

Pureheartcrystal.jpg

A tiszta szív a Sailor Moon harmadik animeévadában megjelenő kisméretű, rózsaszín kristály, amely egy ember szívének egyfajta spirituális megtestesülése. Gyakorlatilag az összes kristály egyformán néz ki, az animében egyedül Tsukino Usagi tiszta szíve volt kivétel, mert az övé nagyobb és fényesebb volt. Három különleges tiszta szív talizmánokat rejtett, melyek lenyűgöző erejűek, s együttes jelenlétükkel megidézhető a legendás Szent Grál. Mind a Death Busters, mind a külső holdharcosok ezeket keresték az évad elején.

A tiszta szív annál fényesebben ragyog, minél pozitívabb személyiség az illető, akitől elvették, amellett egy nagyon törékeny dolog is. Általában akitől elveszik, elveszíti az eszméletét, ha mégsem, nagyon legyengül. Ha nem helyezik vissza a testbe, az illető meghal. Ezért van az, hogy Sailor Uranus és Sailor Neptune annyira aggódtak a küldetésük miatt: a talizmánná alakult tiszta szívet többé nem lehet visszahelyezni.

Miután a Szent Grál megkerült, a tiszta szíveket azért akarta megszerezni a Death Busters, hogy életre keltse általuk Mistress 9-t, a Csend úrnőjét. Erre a feladatra végül Chibiusa tiszta szíve rendeltetik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki