FANDOM

Tigrisszem
タイガーズ・アイ
Dub tigers-eye2
Biográfia
Nem

Férfi

Faj

Ember (tigris)

Hovatartozás

Dead Moon Circus

Lakóhely

Dead Moon Circus

Foglalkozás

artista

Kapcsolódó

Sólyomszem, Halszem

Megalkotás
Első megjelenés

Manga: 39. fejezet
Anime: 128. rész

Színészek

Ryoutarou Okiayu
Szokol Péter

Tigrisszem az Amazon trió egyik tagja, aki a Dead Moon Circus részére hajt végre küldetéseket.

AnimeSzerkesztés

Tigrisszem eredetileg egy tigris volt, akinek Cirkónia adott emberi külsőt, de erről ő mit sem sejtett. Célpontjai rendszeresen fiatal lányok közül kerültek ki, akiket előbb meghódított, aztán elvette az álomtükrüket. A holdharcosokkal szemben lemurokat alkalmazott, akik, akárcsak a célpontjai, nők voltak.

Amikor rájött arra, hogyan teremtették őt, és hogy egyáltalán nincs álomtükre, kétségbeesett, de azt is tudta, hogy egyedül Pegazus segíthet rajta. Megpróbálta megmenteni társaival együtt Sailor Moon-t, s az összetört álomtükrét saját élete feláldozásával rakta újra össze. Miután azonban az ellenséggel végeztek, Pegazus feltámasztotta emberi alakban, majd Elysion-ba vitte.

MangaSzerkesztés

A mangában ő VesVes cirkuszi állatkája, akit a cirkusz céljainak elérése érdekében emberré változtatnak. Célpontja Hino Rei volt, akit egy üvegteremben próbált elcsábítani, hogy elszakítsa a többiektől. Amikor Rei rájön a turpisságra, démonűző varázslatot vág a férfihoz, amitől az visszaváltozik tigrissé. Phobos és Deimos azonban legyengítik eléggé ahhoz, hogy Sailor Mars új fegyverével, a tüzes nyíllal végezni tudjon vele.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki