FANDOM

“Szupertehetségek Iskolája (epizód)”
Sailor moon 120 kep
異次元からの侵略! 無限学園の謎
Ijigen Kara no Shinryaku! Mugen Gakuen no Nazo
Évad

3 (Sailor Moon S)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Kounosuke Uda

Ellenfél

U-Pasokon

Előző rész

Szaturnusz felbukkan

Következő rész

A szörnyeteg bolygó

Egyéb infók
Eredeti cím

“Invázió egy másik dimenzióból! A Mugen Akadémia rejtélye”

A Szupertehetségek iskolája a Sailor Moon százhuszadik része.

CselekménySzerkesztés

Chibiusa az esős városban kóborol, és képtelen elhinni, amit a külső holdharcosok mondtak Hotaruról és az általa képviselt veszélyről. Elmegy a Tomoe-rezidenciára, de már csak egy teljesen kipakolt, üres házat talál. Itt talál rá Setsuna, aki előbb érkezett ide, de ő sem találta itt Hotaruékat. Chibiusa dühös, és mindezért Setsunáékat teszi felelőssé.

Időközben a lányok Mamoru lakásán vannak, aki a számítógépe segítségével információkat szerzett Tomoe professzorról. Rájön, hogy nemcsak oktató a Szupertehetségek Iskolájában, de ő annak az alapítója és tulajdonosa is. Ami szerint oda kellene menniük vizsgálódni. Időközben Setsuna meghozza a bőrig ázott Chibiusát, és Mamoru kérdésére elmondja, amit tud az iskoláról. Három évvel ezelőtt alapították, Haruka és Michiru pedig azért lettek az iskola diákjai, hogy kivizsgálhassák az egyre gyakoribb furcsaságokat. Mindhárman úgy hiszik, hogy a professzornak köze van a Death Busters-hez. Hogy Hotarunak van-e, azt nem tudja, azt viszont igen, hogy a lány Sailor Saturn reinkarnációja. Chibiusa nem hajlandó beletörődni abba, hogy a lányt meg kell ölni, Usagi pedig úgy véli, kell lennie más megoldásnak is. Setsuna szomorúan jegyzi meg, hogy ezért nem akartak velük együttműködni.

Eközben Mimete felhívja telefonon a professzort azzal, hogy legújabb áldozata az iskola vendégelőadója lenne. A doktor remek ötletnek találja, de egyelőre nyugalomra inti Mimete-et, aki ettől gyanút fog. Kihallgatja a professzor beszélgetését, aki a szobájában bevallja egy másik asszisztensének, Tellunak, hogy megrendült benne a bizalma, de talán ő a helyére léphet. Mimete dühös lesz, és egy hangelváltoztató berendezés segítségével elhiteti Telluval, hogy az akció elmarad. Ezek után úgy dönt, ő maga fogja végrehajtani, hogy visszanyerje a professzor bizalmát.

A lányok megérkeznek a Szupertehetségek iskolájába, ahol a különleges előadás miatt nyílt nap van. Közben Mamoru talál egy érdekes cikket: négy évvel korábban a professzor laborjában tűz pusztított, és mindenki meghalt, kivéve őt és Hotarut. A lányok ezzel egy időben a biztonsági személyzetbe ütköznek, akik nem engedik őket tovább. Mimete is beléjük botlik, ám ő a célja érdekében lerendezi őket. Nem sejti azonban, hogy Tellu a háttérből figyeli. A lányok több csoportra válnak szét, beleértve a labor titkos bejáratát kereső külső holdharcosokat is. A vendégprofesszor megkezdi előadását, Tomoe professzor pedig nevet magában, hogy az elmélete az alternatív dimenziókról mennyire megállja a helyét.

Hotaru eközben a Csend úrnőjének trónján alszik, igazolva, hogy valóban ő az. Álmában újra látja az évekkel ezelőtti szörnyűségeket. Ő is ott volt a laborban, amikor az édesapja éppen kísérleteket mutatott be a kollégáinak, ám váratlanul hatalmas robbanás rázta meg az épületet. Mindenki meghalt, még ő is, csak a professzor maradt életben. Váratlanul megjelent a semmiből egy különös entitás, aki felajánlotta a professzornak, hogy megmenti a lánya életét, ha cserébe átadja a testeiket nekik. Tomoe professzor bármire hajlandó lett volna a lánya életéért, így belement az alkuba: a lányát és őt is megszállta egy gonosz entitás egy másik dimenzióból.

Az előadás váratlanul megszakad, Mimete pedig akcióba lép a démonjával. Megszerzi ugyan a professzor tiszta szívét, de Sailor Moon és társai jókor érkeznek, hogy végezzenek a démonnal. Ám Mimete-nek van még egy titkos fegyvere: az Eudial által fejlesztett különös berendezés, amelynek segítségével bekerül a hatalmas televíziós kivetítőkbe. Így nemcsak a digitális világ része lett, de az ereje is megnőtt. Tellu azonban ekkor érkezik, és felhívja a figyelmét egy tényre. Eudial azért nem használta sohasem a gépet, mert tudta: ha valaki kihúzza működés közben a konnektorból, a benne lévő ember meghal. Mimete könyörgése ellenére pontosan így is tesz, és lekapcsolja a gépet. Vele azonban már nem kell és nem is tudnak összecsapni: Sailor Moon összeesik, ahogy elveszíti a Szent Grál által kapott erőt.

Első megjelenésSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Asimov professzor nevét Isaac Asimov után kapta.
  • Ebben az epizódban hal meg Mimete, méghozzá nem a harcosok, hanem egy vetélytársa által.
  • Germatoid hangja hallható ebben az epizódban, a lény viszont egyelőre nem jelenik meg.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki