FANDOM

Uránusz tündér
セーラーウラヌス
220px-Sailoruranus
Biográfia
Nem

Faj

Ember

Lakóhely

Ezüst Millennium

Foglalkozás

Holdharcos

Más nevek

Tenno Haruka

Megalkotás
Szinkronos neve

Uránusz tündér

Első megjelenés

Manga: 28. fejezet
Anime: 90. rész

Színészek

Ogata Megumi
Simon Eszter
Simonyi Piroska

Sailor Uranus egy holdharcos, a harmadik történettől kezdve főszereplő. Tenno Haruka harcos identitása. A kosztümje sárga és mélykék. A titulusa az Ég harcosa, amely a régi római isten, Uránusz titulusából ered. Kesztyűje, szokatlan módon, meglepően rövid szárú. Egyike a legagresszívabb harcosoknak. Nála van a három talizmán egyike, mely kard formájában testesül meg - ezzel képes harcolni is. Általában Sailor Neptune-nan együtt szokott megjelenni. A manga és az anime során egyenruhája a cselekmény során megváltozik: az animében egyszer, a "Super" formát elérve, a mangában pedig kétszer, a végén az "Eternal" forma elérésével.

Sailor Uranus karaktere már azután keletkezett, hogy az írónő megalkotta a belső holdharcosok jól kiforrott csapatát. Ezért egy különleges karaktert tervezett, aki ellentéte, de elválaszthatatlan párja Sailor Neptune-nak. Naoko Takeuchi elsőre meglepődött, amikor látta az anime-Haruka személyiségét, de aztán örült neki, amikor látta, hogy a rajongók megkedvelték.

Ereje az égből fakad, utalva Uránusz istenre, noha első támadása, a "World Shaking" inkább földalapúnak tűnik, hiszen ez nem más, mint egy földbe dobott tűzgolyó. Második támadását a talizmánja segítségével éri el, ez a "Space Sword Blaster", egy kard alapú támadás. Harmadik, legerősebb támadása csak a mangában látható. Ez a "Space Turbulence".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki