FANDOM

Sailor Star Maker
セーラー・スターメイカー
Maker.gif
Biográfia
Nem

Faj

Kinmokui

Lakóhely

Kinmoku; Tokió

Foglalkozás

Sailor Starlight

Más nevek

Taiki Kou

Kapcsolódó

Sailor Star Fighter, Sailor Star Healer, Kakyuu hercegnő

Megalkotás
Első megjelenés

Manga: Act 50
Anime: 173. rész

Színészek

Tsunoda Narumi

Sailor Star Maker a Sailor Starlightok három tagjának egyike. Civil neve Taiki Kou. A Kinmoku és Kakyuu hercegnő védelmezője a másik két Starlighttal együtt.

Kinézete Szerkesztés

Sailor Star Maker a legmagasabb a Sailor Starlightok közül. Hosszú barna haját lófarokba kötve hordja, a szeme lila.

Ruhája sötétkék, kétrészes, bikiniszerű felsővel és rövidnadrággal. Hosszú csizmát és kesztyűt visel. Aranyszínű tiarája, öve és fülbevalója van. Nyakpántjai és karvédői lilák.

Karaktere Szerkesztés

Sailor Star Maker először a 173. részben tűnik fel. A Starlightok azért jönnek a Földre, hogy megtalálják a hercegnőjüket, miután Galaxia elpusztította az otthonukat.

Taikiként a Juuban Középiskola diákja lesz, illetve a Three Lights nevű együttes tagja, ami egész Japánban nagy népszerűségre tesz szert. Miután Kakyuu meghal, a társaival együtt védelmezi Sailor Moont, majd Galaxia gyógyulása után visszatérnek a hazájukba hercegnőjükkel együtt, hogy újjáépítsék a bolygót.

Maker okos, hidegvérű és szigorú, képességei Sailor Mercuryéval vetekednek. Először Healerhöz hasonlóan ő sem bízik Usagiban, de a vége felé megváltozik az álláspontja, és kiáll Sailor Moon mellett.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki