FANDOM

“Rubin bosszúja”
Ep73.jpg
UFO出現!さらわれたセーラー戦士たち
Yūfō shutsugen! Sarawareta Sērā Senshi-tachi
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Yuji Endo

Előző rész

A négy nővér

Következő rész

Kockázatos kaland

Egyéb infók
Eredeti cím

“Megjelenik egy UFO! A négy holdharcost elrabolják!”

A Rubin bosszúja a Sailor Moon hetvenharmadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Chibiusa elfogadja a tényt, hogy a lányok a holdharcosok, de még mindig csak azon jár az esze, hogy megszerezze az Ezüstkristályt. Közben Rubin az UFO fedélzetén bosszúra készül, de váratlanul megjelenik előtte a Fekete Hold másik tagja, Smaragd. Állítása szerint őt Gyémánt herceg küldte a jövőből, mert az megelégelte a sorozatos hibákat. Ezért ultimátumot ad neki: vagy záros határidőn belül felmutat valami eredményt, vagy akár az életével is lakolhat. Rubin biztosítja Smaragdot, hogy megvannak a tervei. Közben Bunny hazamegy és átöltözik, mert Rei-hez megy, megtanácskozni az eseményeket. A brossát azonban felelőtlenül otthon hagyja. Chibiusa látja, hogy Bunny édesanyja rengeteg palacsintát süt, majd később azt látja, hogy Bunny nem eszik egyikből sem. Ő úgy érzi, hogy ezzel megsértette az édesanyját, aki annyit dolgozott érte, és ebből levonja a következtetést: Bunny nem érdemli meg az Ezüstkristályt. Megszökik vele, Bunny pedig kétségbeesetten veszi észre, hogy eltűntek. Azonnal felhívja a lányokat, és megkezdik a kutatást. Közben Chibiusa vissza akar térni a jövőbe, de nem sikerül neki. Kétségbeesik, sírni kezd, és újra megmutatkozik ereje. Rubin azonban csak erre várt, és rátámad. A harcoslányok azonban idejében érkeznek, és megdöbbenéssel értesülnek róla, hogy Chibiusa tud a kilétükről. Azonban nem hiszi, hogy jót akarnának neki, ezért elmenekül előlük. A lányok késő estig keresik, hiába. Chibiusa Mamoruhoz ment, aki beviszi magához és megpróbálja jobb kedvre deríteni. Bunny azonban beállít, ezért innen is elmenekül. Ismét megpróbál visszatérni a jövőbe, de Rubin már felkészült: megjelenik az UFO-val, és ismét rátámad. A harcoslányok a védelmébe szegődnek, de Rubin elrabolja őket, visszaadásukért cserébe pedig az Ezüstkristályt és Chibiusát követeli. Bunny teljesen kétségbeesett és dühös, amiért nem tudott átváltozni, amikor tehette volna.

Első megjelenésSzerkesztés

  • Smaragd

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Amikor Smaragd Rubinnal beszélget, egy pár másodperc erejéig nem látható a homlokán a fekete hold jele.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki