FANDOM

“Nyílt szívvel”
141
もう恋から逃げない!亜美と衛対決
Mō koi kara nigenai! Ami to Mamoru taiketsu
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Yuji Endo

Előző rész

A tó szelleme

Következő rész

Matilda megtört szíve

Egyéb infók
Eredeti cím

“Nem futok el a szerelem elől! Ami és Mamoru küzdelme”

A Nyílt szívvel a Sailor Moon negyvenegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

A nyitó képsorokon Reikát láthatjuk Afrikában, akiért hirtelen eljön Endymion és csapdába ejti. Mint kiderül, épp az összes egykori szivárványkristály-tulajdonosra vadászik, s majdnem sikerült is őket begyűjtenie. Egy kivétellel: Urawa még nincs meg. A fiú felhívja Amit, és elmondja neki, hogy hatodik érzéke azt súgja, ő lesz a következő áldozat. Közben kiderül, hogy az egész Beryl királynő terve, a hét egykori démont egyetlen hatalmas szuperszörnnyé akarja egyesíteni, de Kunzite dühös, amiért Endymion kapta a feladatot, és nem ő. Endymion a városban rátalál Urawára, aki tudja, miért jött, de nem hajlandó vele menni. Helyette inkább segítségért kiált és elszalad. Sailor Mercury és Sailor Jupiter épp a közelben vannak, és megvédik a fiút. Míg Mercury elmenekül vele, Jupiter felveszi a harcot, míg a többi harcoslány megérkezik. De Endymion könnyűszerrel győz és Urawáék után ered a vidámparkba. A harcosok is odamennek, de későn: Urawát is elfogja, majd Álarcos Férfivá változik, és felveszi a lányokkal a harcot. Sailor Mercury azonban sikeresen szétzúzza a hét áldozatot fogva tartó kristályt, s azok kiszabadulnak. A lányok harcképtelenné teszik Endymiont, Sailor Moon pedig megpróbálja az Ezüstkristállyal visszatéríteni őt, ami már-már sikerül. De ekkor egy fekete sugár elragadja őt. Beryl, aki látja, hogy Endymion még mindig mennyi mindenre emlékszik a múltjából, elhatározza, hogy ezúttal teljes agymosást hajt végre rajta - egyenesen Metaliától kapja az energiát, ettől pedig teljesen a gonoszok irányítása alá kerül, és már az Ezüstkristály sem képes rá hatni.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Bunny és Rei az epizódban egy Nakajosi mangán vesznek össze. Ebben a magazinban jelentek meg a Sailor Moon első részei.
  • A városban az egyik hirdetőtáblán a Sailor Moon feliratot olvashatjuk ki.
  • Ugyancsak a városban látható egy "Elveszett macska" tábla is, rajta Rhett Butler nevével.
  • A harcoslányok támadása egy kicsit másként van ábrázolva, mint máskor.