FANDOM

Neo-Queen Serenity
ネオ・クイーン・セレニティ
Neoqueenserenity
Biográfia
Nem

Faj

Ember

Lakóhely

Kristály Tokió

Foglalkozás

a Föld királynője

Család

Férj, Leány

Megalkotás
Szinkronos neve

Serenity királynő

Első megjelenés

Manga: 41. fejezet
Anime: 68. rész

Színészek

Mitsuishi Kotono
Csondor Kata

Neo-Queen Serenity nem más, mint Tsukino Usagi a jövőben, aki mint Serenity, az új Ezüst Millennium királynője lesz, melynek Kristály Tokió a fővárosa. A 30. században már Mamoruval, azaz Endymion királlyal együtt uralkodik.

Az anime története alapján a 21. század elején a Földet egy hatalmas jégkorszak taszította sötétségbe, de az Ezüstkristály erejét felhasználva a bolygó új életre kelt, s így jött létre az új Ezüst Millennium is. Neo-Queen Serenity már sokkal inkább mutatja egy felnőtt és érett nő vonásait, mint Usagi, noha bizonyos jellemzők (például a Chibiusának a jövőből küldött leveleiben a kanji betűk helyett az egyszerűsített írásmód használata) arra utalnak, hogy lélekben megmaradt ugyanannak.

Diana szerint Neo-Queen Serenity Usagi legvégső és legerősebb formája. Ennek az állításnak némiképp ellentmond, hogy a manga 24. fejezetében kiderül, hogy miután királynővé vált, elveszítette összes harcosi képességét (noha ez leginkább csak az átváltozásra vonatkoztatható erőket érinti).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki