FANDOM

“Naru szerelme 2”
Ep24.jpg
なるちゃん号泣!ネフライト愛の死
Naru-chan gōkyū! Nefuraito ai no shi
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Junichi Satou

Ellenfél

Grape, Suzuran, Housenka

Előző rész

Naru szerelme 1

Következő rész

A természet ereje

Egyéb infók
Eredeti cím

“Naru bánata. Nephrite meghal a szerelemért”

A Naru szerelme második része a Sailor Moon huszonnegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Hiába minden, Narut nem lehet lebeszélni Nephrite iránt érzett szerelméről. Közben Nephrite-et nem foglalkoztatják az érzések, de eszébe jut, hogy Naru biztosan tudja, ki lehet Sailor Moon, hiszen az a nevén szólította őt. Zoisite közben tovább kémkedik, s felkelti érdeklődését a |fekete kristály. Aznap este Nephrite elmegy Naruhoz, mert azt hiszi, az Ezüstkristály a testén belül van és az ő köve arra reagál, de csalódnia kell. Naru felébred, ő pedig megpróbálja kifaggatni őt, de nem tudja meg, kicsoda is Sailor Moon. Reméli viszont, hogy valamikor felbukkan. Közben Zoisite a fejébe veszi, hogy elraboltatja Narut, mert így Nephrite-et zsarolhatja.

Ahogy sejteni lehetett, Naru felhívja Bunnyt telefonon, hogy Nephrite Sailor Moon-ról kérdezősködött. El is indul a helyszínre, de átváltozása során lelepleződik. Harcba szállnak egymással, de az Álarcos Férfi hirtelen felbukkanása megváltoztatja az erőviszonyokat. Közben Narut elrabolja Zoisite, és visszaadását a fekete kristály átadásától teszi függővé. A parkban összecsap a szörnnyel, aki azonban súlyosan megsebzi őt, miközben Narut védelmezi, maga sem érti, miért. Utolsó erejével felveszi a harcot a szörnnyel, majd Sailor Moon és társai végeznek a lénnyel. Zoisite megkaparintja a kristályt és távozik, miközben Nephrite meghal.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Nephrite halála az egyik legszebb a gonosz karakterek között a sorozatban. Ehhez hasonló talán Zoisite virágesős távozása vagy később Zafíré lehet.
  • Az angol változatból elméletileg ki kellett volna vágni a megsebzését, mert jellemzően ezt szokták tenni, mégis bennmaradt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki