FANDOM

“Naru szerelme 1”
Ep23
流れ星に願いを!なるちゃんの純愛
Nagareboshi ni negai wo! Naru-chan no jun'ai
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Yasha

Előző rész

Bunny első csókja

Következő rész

Naru szerelme 2

Egyéb infók
Eredeti cím

“Kívánj a hullócsillagtól! Naru tiszta szerelme”

A Naru szerelme első része a Sailor Moon huszonharmadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny és Naru egy medence szélén hűsolnek, de Naru eszében csak Nephrite jár. Olyannyira, hogy még Bunny sem tudja lebeszélni arról, hogy hagyja őt. Megkérdezi a lányokat, hogy mi a véleményük, de nem sikerül dűlőre jutniuk abban, érdemes-e Nephrite kilétét felfedniük Naru előtt. Motoki és Mamoru is ellentmondásos tanácsokat adnak neki, ezért a maga útját próbálja járni. Közben Beryl királynő ideges lesz, mert Nephrite nem mutatkozik, ami zene Zoisite füleinek. Valójában egy fekete kristályt készít, mely megmutathatja neki az Ezüstkristály helyét. Ennek megkeresése azonban Zoisite feladata lenne, ezért rettentő dühös lesz. Kunzite, hogy segítsen neki, egyik szörnyét küldi kémként utána. Közben Bunny mindent elmond Narunak, de őt láthatólag nem érdekli a dolog. Mivel Nephrite kristálya szerint Narunál van az Ezüstkristály, a férfi telefonon éjszakai találkozóra hívja. Ott aztán elmondja neki, hogy veszélyben van az élete, és csak az Ezüstkristály segíthet rajta. Naru ellopja anyja egyik drágakövét, mert úgy hiszi, ezzel segíthet. Közben Bunny és Luna is a lány lakására érkeznek, ahol Naru anyja kétségbe van esve. Bunny, mint Sailor Moon, a parkba megy. Közben Nephrite rájön, hogy a kő nem az Ezüstkristály, de nem érti, hogy akkor a fekete kristály mit jelezhet. Közben megérkeznek a holdharcosok és Nephrite-re támadnak, de Naru eléjük áll, mert a saját testével is kész őt megvédeni. Nephrite ekkor jön rá, hogy a kő a lány szerelmét érzékelte. Közben Kunzite szörnye is akcióba lendül, de Nephrite végez vele, ám ezzel a Sötétség Birodalma szemében is árulóvá válik. Visszaadja a követ Narunak, majd mielőtt távozna, felhívja a lányok figyelmét arra, hogy nagy bajba kerültek.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A fekete kristály, mely később még fontos szerepet játszik, itt mutatkozik meg először. Nem összekeverendő a később a Fekete Hold által használt fekete kristállyal.