FANDOM

“Molly kontra Berenice”
Ep71
友情のため!亜美とベルチェ激突
Yūjō no tame! Ami to Beruche gekitotsu
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Harume Kosaka

Előző rész

Carole szerelmi bánata

Következő rész

A négy nővér

Egyéb infók
Eredeti cím

“A barátságért! Ami és Berthier összecsap”

A Molly kontra Berenice (illetve eredeti téves megnevezéssel "Molly") a Sailor Moon hetvenegyedik része.

CselekménySzerkesztés

Bunny és Ami sakkoznak, de rendre az utóbbi nyer. Mint kiderül, a sakkozás Ami gyerekkori hobbija. Közben a Fekete Hold UFO-ján a három nővér megdöbbenve nézi Koant, és nem értik árulását. Rubin közben kiadja a következő küldetést: egy sakkbástya formájú épületet kell elfoglalni, ami történetesen egy sakk-klub. Berthier önként vállalkozik a feladatra, de eközben két másik nővére ellene áskálodóik, Rubin pedig legszívesebben mindhármójuktól megszabadulna. Berthier találkozik a sakk-klub előtt Amival. Míg azonban szerinte a győzelem az egyedüli fontos dolog, a lány szerint a játék élvezete az igazi. Megpróbálja sötét energiával elárasztani a helyet, de Ami a szeme előtt átváltozva megakadályozza ebben. Most azonban, hogy identitása lelepleződött, Berthier dolga könnyebbnek tűnik. Mivel Rubin fenyegeti őt, a nővérei pedig kinevetik, dühösen vág bele a küldetésbe, és benevez a sakktornára. A bajnokságon Ami is részt vesz, aki sorra győzi le ellenfeleit. A barátnői és Koan is a helyszínen szurkolnak neki. Koan döbbenten ismeri fel nővérét a résztvevők között. Végül a döntőben Ami és Berthier játszanak egymás ellen, de kérésére Berthier sakkfiguráival. Ami azonban jól játszik, és Berthier dühében felfedi álcáját. Csapdába ejti a harcoslányokat, Aminak pedig alkut ajánl: elengedi őket, ha győz, de minden elvesztett bábuért cserébe elfagyasztja egy testrészét. Bár a többiek életéért cserébe szabadon elmehetne, Ami inkább játszik, amivel meglepi Berthiert. A játék közben azonban megérkezik az Álarcos Férfi, aki rózsájával megmenti a lányokat. Petz és Calaveras a helyszínre érkeznek és gúnyolódnak Berthier-en, és azt mondják neki, hogy ezért a kudarcért az életével fog fizetni. Kétségbeesésében meg akar halni és mindent megfagyaszt maga körül, de Koan elszántságában ráveszi őt arra, hogy hagyjon fel ezzel, és még van módja a megjavulásra. Sailor Moon, kristálya segítségével őt is megtisztítja.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A manga 15. fejezete nagyjából megfeleltethető ennek a résznek.
  • A rész alapján Ami Japán ifjúsági sakkbajnoka volt.
  • Ami és Berthier első sakk-játszmája egy valódi játékon alapult.
  • Ettől az epizódtól kezdve a japán változat újfajta openinget használ, de a zene ugyanaz.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki