FANDOM

“Matilda megtört szíve”
Ep42
Sヴィーナスの過去, 美奈子の悲劇
Sērā Vīnasu no kako, Minako no hiren
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Takuya Igarashi

Ellenfél

Papillon

Előző rész

Nyílt szívvel

Következő rész

Bunny átáll az ellenséghez

Egyéb infók
Eredeti cím

“Sailor Venus múltja! Minako tragikus szerelme”

A Matilda megtört szíve a Sailor Moon negyvenkettedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Ami, Makoto és Rei a Sötétség Birodalma bejáratát keresik, elérkezettnek látják ugyanis az időt, hogy felvegyék a harcot a gonosszal. Azt ugyan nem találják meg, de észreveszik, hogy a napfolttevékenység egyre aktívabb az utóbbi időben. Ez történt a Sötétség Birodalmának első támadása előtt is, így Lunáék nagyon aggódnak. Ugyanis amint a sötétség teljes lesz, Metalia is elég erős lesz ahhoz, hogy támadjon. Közben Kunzite talált egy embert, aki jól ismeri Sailor V-t, és rajta keresztül próbálja megtalálni a harcosokat. Ez a nő Katarina, aki a városba utazott, hogy újra találkozhasson Minakóval - és persze hogy Kunzite-nak kiszivárogtassa az információkat. Szörny formájában megtámadja Minakót, ám Sailor Moon idejében közbelép, és egy motorcsónakkal elmenekülnek a helyszínről. Egy óceánjáróra menekülnek, ahol elbújnak. Minako ezután elmeséli történetét. Néhány hónappal ezelőtt Londonban volt, hogy a Sötétség Birodalma ottani aktivitásának vessen gátat, s ott összebarátkozott egy Alan nevű férfival. A rendőrség keretén belül pedig egy Katarina nevű lánnyal, aki olyan volt neki, mint a nővére. Alan és Katarina azonban szerelmesek lettek egymásba, Minakónak pedig ez nagyon fájt. Ettől Sailor Moon olyan dühös lesz, hogy nem is akarja megmenteni a lányt, hanem csak meg akarja ölni. De Minako meglátja a földre esett nyakláncát, melyben az ő arcképe is látható, és ezért könyörög neki, hogy változtassa vissza. Végül így is lesz, Katarina pedig bocsánatot kér Minakótól, mert nem tudta, hogyan is érez Alan iránt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ez is az egyike azoknak a részeknek, melyek kimaradtak az angol változatból.
  • Sailor V ebben az egyetlen részben szerepel, leszámítva a fényképes ábrázolásokat.
  • Amikor Sailor Venus megtalálja a képét tartalmazó nyakláncot, a kezén nem látható a kesztyű - pedig rajta van az!