FANDOM

“Mars tündér, a tűz harcosa”
110
呪われたバス!炎の戦士マーズ登場
Norowareta Basu! Honō no Senshi Māzu Tōjō
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kiyoshi Matsumoto

Ellenfél

Kigaan

Előző rész

Időzavar

Következő rész

A vidámpark

Egyéb infók
Eredeti cím

“Elátkozott buszok! Mars, a tűz harcosa megjelenik”

A Mars tündér, a tűz harcosa a Sailor Moon tizedik epizódja. Ebben a részben mutatkozik be Sailor Mars.

CselekménySzerkesztés

Beryl királynő megunja Jadeite sikertelenségeit, és most már komoly eredményeket vár el tőle. Legújabb trükkjét a lányok is észreveszik: Naru elmondja Bunny-nak, hogy az elmúlt hetekben több busz is rejtélyesen eltűnt, és mindegyiken ültek utasok, akik ráadásul a Hikava szentély felé tartottak. Mivel a szentély híres a szerencsehozó amulettjeiről, a lányok úgy döntenek, érdemes lesz körülnézniük. A szentély papnője, Hino Rei, gonosz szellemeket érzékel, nem is alaptalanul: Jadeite álruhában a szentélyben dolgozik. Hogy elűzze a gonoszt, véletlenül szegény Bunnyra dob egy szelleműző varázslatot tartalmazó tekercset. Luna erős kisugárzást érez a lány felől, de nem tudja megmondani, miért lehet ez. Ami és Bunny időközben megfigyelik, hogy mindazok, akik vettek a szentély talizmánjaiból (melyet előzőleg Jadeite preparált), felszállnak a hat órási buszra, mely aztán eltűnik a semmiben. Másnap Rei tiltakozik a vádaskodások ellen, és tagadja, hogy neki bármi köze lenne az eseményekhez. Luna mindenesetre hátrahagy egy átváltozáshoz szükséges tollat a helyszínen. Rei a szentély tüzénél felfedezi, hogy a gonosz nem más, mint Jadeite. Nekiront, de a tábornok őt is abba a dimenzióba küldi, ahová a buszok is tartanak. Bunny és Luna közben összeszedik minden bátorságukat, és felszállnak a hat órási buszra. Ahogy azt sejteni lehetett, mindannyian átkerülnek egy másik térbe. Itt Sailor Moon felveszi a harcot a buszvezetővel, aki egy szörny. Luna felfedezi a Mars jelét Rei homlokán, és rábírja, hogy változzon át. Rei, most már mint Sailor Mars, könnyűszerrel végez az ellenféllel. Sajnos azonban a dimenzió foglyai maradtak, ám az Álarcos Férfi, Ami útmutatásainak köszönhetően kimenti őket és a buszok csapdába jutott utasait is.

Első megjelenésSzerkesztés

Hino Rei, Hino nagyapa, a két varjú (Phobos és Deimos) először most láthatóak.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizód nagyjából megfeleltethető a manga 3. fejezetének.
  • Első alkalommal fordul elő, hogy nem Sailor Moon, hanem egy másik holdharcos végez az aktuális ellenséggel. Ez meglehetősen ritka dolog.
  • Ebben a részben is van egy csúnya magyar fordítási baki. Amikor Luna rábírja Rei-t, hogy változzon át, azt mondja neki: "Add vissza a tollat, amit a múltkor kaptál!" Egyrészt nem adta oda neki, hanem szándékosan otthagyta, hogy Rei észrevegye. Másrészt ha visszaadná, nem tudna átváltozni...
  • Sailor Moon tiarája ezúttal nem elpusztítja, hanem csapdába ejti az ellenséget.