FANDOM

“Marcynak megszakad a szíve”
Ep55.jpg
月影は星十郎?もえるまこちゃん
Tsukikage wa Seijūrō? Moeru Mako-chan
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Ellenfél

Utonberino

Előző rész

Iskolai ünnepség

Következő rész

Színházi előadás

Egyéb infók
Eredeti cím

“Seiyuuro a Holdfénylovag? Makoto szerelembe esik”

A Marcynak megszakad a szíve a Sailor Moon ötvenötödik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Makoto a Holdfénylovagról ábrándozik, és elmondja Aminak, mennyire hasonlít a volt barátjára. Közben látják Uminót és Narut, ahogy esznek, és megjegyzik, hogy mostanában mennyire népszerű dolog a másiknak főzni. Várják Bunnyt, de ő csak nem érkezik meg. Ugyanis éppen késésben van, ráadásul az ebédjét is otthon felejti. Rettenetesen éhes, de nem tud kitől ételt szerezni. Közben Makoto azon kezd el gondolkodni, hogy hátha Seijuuro a Holdfénylovag, hiszen körülbelül egy időben jelentek meg. Seijuurot a lányok üldözőbe veszik az ebédjükkel, de ő meglép előlük. Makoto azonban megtalálja őt, és elmondja neki, hogy azért szeretnék nekiadni az ebédjüket, mert szeretik őt. Közben Ami kiszámítja, hogy Seijuuro valószínűleg nem a Holdfénylovag. Bunny tőle is megpróbál ételt szerezni, de addigra már elfogyott. Időközben Makoto elmagyarázza Seijuuronak, hogy miért kedveskednek étellel az emberek a másiknak, Natsumi nagy bosszúságára.

Bunnyt közben megtalálja Luna, és elhozta neki az ebédjét is. Megkeresik Makotót, aki továbbra is Seijuuro társaságát keresi. De Natsumi megelégeli, és mint An, akcióba lép. Dühében összetöri az uzsonnásdobozát, amivel feldühíti Makotót. A lányok időben érkeznek, és harcba szállnak a frissen megidézett szörnnyel. Sailor Jupiter is egy különleges erős támadást kap, melyet be is vet. A harc végén megjelenik a Holdfénylovag is, aki nem mondja meg kilétét, de egyértelművé válik Makoto számára, hogy ő nem Seijuuro. Aznap Ail ételt ad Annak, hogy kifejezze iránta érzett szeretetét, de nem tudja, mit is kell vele csinálni.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Jupiter különlegesen erős támadását most láthatjuk először. (Supreme Thunder Dragon)
  • A jelenetben, amikor Makoto és Ami a Holdfénylovagról beszélgetnek, az egyik szaladgáló kisgyereknek Usagi-formájú kulcstartója látható.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki