FANDOM

“Macskaszerelem”
Ep31
恋されて追われて!ルナの最悪の日
Koisarete owarete! Runa no saiaku no hi
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Bakene

Előző rész

A tanítvány

Következő rész

Kaland a vidámparkban

Egyéb infók
Eredeti cím

“Szerelemtől üldözve! Luna legrosszabb napja”

A Macskaszerelem a Sailor Moon harmincegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Lunát egy csapat kiéhezett kandúr rohanja meg, de egy kövér házimacska, aki a Rhett Butler névre hallgat, megmenti őt. Közben Zoisite fekete kristálya azt mutatja, hogy valószínűleg a lány lehet az utolsó szivárványkristály hordozója. Közben a lányok, Ami számítógépe segítségével, nagyjából ugyanerre a következtetésre jutnak, és elhatározzák, hogy elejébe mennek a dolgoknak, s megvédik a lányt. Kérdezősködésük közben Rhett Butler elszalad, a kislány pedig utánarohan. Zoisite is felbukkan, és egyenesen a szivárványkristályra pályázik. Döbbenten látja, hogy a lánynál nincs a kő. Ekkor esik le neki, hogy akkor csak Rhett Butlernél, a macskánál lehet. Ő azonban Lunával egyetemben a csatornarendszerben mászkál. Miközben megpróbálnak kiszabadulni, Zoisite a nyomukban van, az ő nyomában pedig egy hordára való patkány, mulatságos helyzetet teremtve ezzel. Végül a csatornából kijutnak ugyan, de Zoisite elveszi a macskától a követ, szörnnyé változtatva őt. A váratlanul érkező Álarcos Férfi azonban lecsap a kőre és meglép vele. A szörny a város felé veszi az irányt, de Luna könyörgése hatására inkább mégsem teszi ezt. Sailor Moon a helyszínre érkezik és visszaváltoztatja őt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ha jobban megfigyeljük, az egész epizód tele van utalásokkal az Elfújta a szél című filmre.
  • Amikor Rei-t randira hívja Yuuchiro, a háttérben lévő plakáton lévő szöveg mindig megváltozik, ami olyan, mintha a fiúhoz szóló szövegek lennének rajta.
  • A hét kristály megvan, ebből négy Zoisite-nál, kettő az Álarcos Férfinél, és egy a harcoslányoknál.