FANDOM

“Kis zseni vagy ellenség?”
240px-108
天才少女は妖魔なの?恐怖の洗脳塾
Tensai shōjo wa yōma na no? Kyōfu no sennōjuku
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Junichi Satou

Ellenfél

Garoben

Előző rész

Csillag született

Következő rész

Időzavar

Egyéb infók
Eredeti cím

“A zseni lány szörny? Az agymosó iskola terrorja”

A Kis zseni vagy ellenség? a Sailor Moon nyolcadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny továbbra is pocsék jegyeket szerez, ráadásul a hercegnő utáni kutatást is előszeretettel hanyagolja, amiért Luna jól le is tolja őt. Aznap este Luna a játékterembe megy, ahol egy titokzatos összekötővel veszi fel a kapcsolatot egy számítógépen keresztül. Egy rejtélyes lány képét kapja meg, akire állítólag jó lesz figyelnie. A lány Mizuno Ami, aki az egész országban a legjobb tanulmányi eredményt érte el, és történetesen Bunny iskolájába jár. Nem túlságosan kedvelik azonban, mert sznobnak és beképzeltnek tartják. Bunny azonban nincs velük egy véleményen. Iskola után Luna a lány nyomába szegődik, hogy nyomozzon utána. Bunny is utána megy, és összebarátkoznak. Elmennek a játékterembe, ahol Ami úgy éri el a legmagasabb pontszámot a játékban, hogy még sosem játszott vele. Majd rémülten veszi észre, hogy el fog késni a magániskolából, és elrohan. Egy lemezt azonban ottfelejt, Bunny pedig elindul, hogy utánavigye. Luna kielemzi a lemezen található adatokat, és agymosó programot talál rajta, ami szerinte beigazolja azon sejtését, hogy Ami ellenség. Bunny álruhában bejut az iskolába, majd mint Sailor Moon, figyelmezteti a tanulókat, hogy ne nézzék a képernyőt, mert veszélyes lehet. Hamar kiderül azonban, hogy nem Ami az ellenség, hanem az órát tartó tanár. Sailor Moon szembeszáll vele, a szörny azonban Amira támad, amiért rajta nem fog az agymosás hatása. A homlokán a Merkúr jele jelenik meg, ami alapján Luna rájön, hogy ő valójában egy holdharcos. Ezért átadja neki az átváltozáshoz szükséges varázstollat, aminek hatására Sailor Mercury-vá változik. Újdonsült segítőtársa elterelő támadásának hála Sailor Moon könnyűszerrel legyőzi a szörnyet, és nagyon boldog, hogy most már ketten vannak.

Első megjelenésSzerkesztés

Mizuno Ami

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ez az epizód szinte egy az egybeni átvétele a manga második fejezetének.