FANDOM

“Kaland a vidámparkban”
Ep32
海野の決心!なるちゃんは僕が守る
Umino no kesshin! Naru-chan wa boku ga mamoru
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Takao Yoshizawa

Ellenfél

Akan

Előző rész

Macskaszerelem

Következő rész

Vénusz tündér

Egyéb infók
Eredeti cím

“Umino eldönti, megvédelmezi Narut”

A Kaland a vidámparkban a Sailor Moon harminckettedik része.

CselekménySzerkesztés

Luna a játékteremben felveszi a kapcsolatot összekötőjével, aki megüzeni neki, hogy hamarosan mind az öt harcoslány együtt lesz. Ezután összehívja a lányokat, és elmeséli nekik élettörténetüket: ők mind a Hold királyságának egykori védelmezői, akik reinkarnálódtak, feladatuk pedig az, hogy megtalálják a hercegnőjüket. Közben Kunzite eltökéli, hogy megszerzi a hiányzó három követ. Másnap Bunny együtt látja Uminót és Narut, bár a lány nem úgy tűnik, hogy érezne valamit is iránta. Ezért aztán Bunny segít Uminónak, amit az félreért, és ezért Álarcos Férfinak öltözik, hogy elnyerje a szívét. Közben szerez a párocskának két jegyet a vidámparkban megrendezendő előadásra. Közben Zoisite átalakítja a fekete kristályt, hogy az képes legyen bárkit szörnnyé alakítani. Először Narut szemeli ki célpontnak, de amikor meglátja az egész éjjel az ajtó előtt őrködő Uminót, azt hiszi, ő az Álarcos Férfi, és inkább meghátrál. Másnap a parkban ott van Bunny és Luna is. Zoisite akcióba lép, és ismét célba veszi Narut, de helyette az egyik színészt találja el, aki így szörnnyé változik. Az embereket ezután elkezdi halálos csapdába ejteni, amiből Zoisite csak úgy engedné el őket, ha megkapná a lányok szivárványkristályát. Az Álarcos Férfi azonban időben érkezik, és felveszi a harcot Zoisite-tal. Umino eközben megpróbálja megvédeni Narut. Bár Sailor Moon legyőzi a szörnyet és megmenti az embereket, a kristályát elrabolja Zoisite. Az Álarcos Férfi megígéri neki, hogy segít visszaszerezni, de nem fogja visszaadni nekik.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A tizenegyedik epizód ugyanebben a vidámparkban játszódott.
  • Zoisite-nál van már öt szivárványkristály, míg az Álarcos Férfinál csak kettő.