FANDOM

“Izgalmas vakáció”
Ep67.jpg
海よ島よバカンスよ!戦士の休息
Umi yo Shima yo Bakansu yo! Senshi no kyūsoku
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Yuji Endo

Előző rész

A házibuli

Következő rész

Kamilla veszélyben

Egyéb infók
Eredeti cím

“A tenger! Egy sziget! Vakáció! A harcosok pihennek”

Az Izgalmas vakáció a Sailor Moon hatvanhetedik epizódja. Ez a rész nem tartozik szervesen a fő cselekményszálhoz.

CselekménySzerkesztés

Rei leutazik a tengerparthoz, hogy meditáljon és tréningezzen egy kicsit. Miután a lányok kiszedték Chibiusából, hogy hová is ment, ők is utánamennek, azzal az indokkal, hogy tréningezni akarnak. Valójában azonban a fürdőruhák meglehetősen hamar előkerülnek, és vakációvá változik a tréning. Chibiusa homokvárépítés közben egy furcsa lényt lát a vízben, de az eltűnik, mire jobban szemügyre vehetné. Később összevész Rei-vel, és ezért odébb húzódik a többiektől, úszógumival lebeg a tengeren. Azonban messzire sodródik a parttól, cápák közé keveredik, és beesik a vízbe. A lény, akit látott, egy kis dinoszaurusz-bébi, azonban megmenti őt. Elviszi egy kis vulkáni szigetre, ahol Chibiusa a Luna-labda segítségével ellátja sérüléseit. Közben a lányok a keresésükre indulnak. A vulkán a szigeten azonban hamarosan ki fog törni, Rei ezt megérzi, és a lányok ezért odamennek. Meg is találják őt, de a bébi dinoszaurusz és az anyja csapdába estek egy sziklatömb mögött. Sailor Moon erejét használva azonban kiszabadulnak.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizód során egyetlen ellenség sem jelenik meg.
  • Az angol változatból, egyedüliként a második évadból, kimaradt ez az epizód.
  • Ez a rész igen hasonló az első évad 20. részéhez, mind témájában, mind felépítésében.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki