FANDOM

“Iskolai ünnepség”
Ep54
文化祭は私のため?!レイ女王熱唱
Bunkasai wa watashi no tame?! Rei joō nesshō
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Seiren

Előző rész

Bébi a háznál

Következő rész

Marcynak megszakad a szíve

Egyéb infók
Eredeti cím

“Kultúrünnepség nekem? Rei királynő szenvedélyes dalai”

Az Iskolai ünnepség a Sailor Moon ötvennegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Makoto és Minako segédkeznek a szentélyben, talizmánokat árulnak Rei nagyapjának felügyelete alatt. Rei ugyanis nagyon elfoglalt, mert az iskolai ünnepségre készül, ahol énekelni is fog. A lányok odamennek, Rei pedig nagyon izgatott: ő felügyeli a díszletek elrendezését is és nem elégedett. Közben kiderül, hogy a dalokat, amiket énekelni fog, ő maga írta. Mindeközben pedig Ail és An úgy döntenek, hogy a fesztiválon fognak energiát rabolni maguknak. Kicsit azonban megzavarodnak, mert amikor civilben ellátogatnak a fesztiválra, három lány letámadja őket. A divattervező szakkörből érkeztek és azt szeretnék, ha az idegen lények mintájára készített ruháikban szerepelnének. Zavarodottan, de beleegyeznek, s meglátják, mennyi ember van jelen, amely rengeteg energiát jelentene számukra. Éppen amikor Rei belekezdene az első dalába, a szörny akcióba lép és megtámadja a közönséget. Gyorsan átváltozik Sailor Mars-sá, és megpróbálja megmenteni barátnőit. Ereje azonban elég gyengének tűnik, mert a szörnyre csekély hatással van. Közben azonban megérkezik a Holdfénylovag, aki bátorítja őt, majd előrántja kardját és harcba száll. A szörny azonban tönkreteszi a kottákat, amitől Sailor Mars rettenetesen dühös lesz. Különleges ereje ébred, melynek segítségével már le tudja fegyverezni a lényt. A megszerzett energiákat elveszti, Sailor Moon pedig időben érkezik, hogy végezzen vele. Később Rei mégis előadja dalát, a közönség pedig élvezi az előadást.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Mars speciális, erősebb támadása most bukkan fel először az animében.
  • Két dalt énekel Rei az epizódban, az egyik a "Hottokenai Yo", a másik az "Eien no Melody". Hatalmas szerencsénkre a magyar szinkronban is megmaradtak ezek.
  • Amikor a Holdfénylovag megérkezik, azt mondja Sailor Mars-nak, hogy még szeretné hallani az ő csodálatos énekhangját. Na de honnan tudja, hogy ő Rei?

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki