FANDOM

“Időzavar”
109
うさぎの災難!あわて時計にご用心
Usagi no Sainan! Awate Tokei ni Goyōjin
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Ramua

Előző rész

Kis zseni vagy ellenség?

Következő rész

Mars tündér, a tűz harcosa

Egyéb infók
Eredeti cím

“Balszerencsés Usagi! Figyelj a rohanó órákra!”

Az Időzavar a Sailor Moon kilencedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bár Beryl királynő nagyon mérges, amiért már két harcos is van, Jadeite egy újabb zseniális ötlettel áll elő. Kihasználja az emberek időhiányát, hogy energiát merítsen tőlük, s ehhez speciális órákat fabrikál. Bunny és Naru bemennek egy újonnan nyílt óraüzletbe, ahol Naru vesz is magának egy vadonatúj órát. Bunny is szeretne egyet, mert mindig elkésik az iskolából, de sajnos nincs rá elég pénze. Hazaérve azonban boldogan látja, hogy a szülei vettek neki egyet. Bár az óra Lunára hasonlít, sokkal gonoszabban néz, éjszaka pedig gyanús ragyogásba kezd. Másnap Ami megdöbbenve tapasztalja, hogy nemcsak Bunny és családja, de az egész iskola megbolondult, mindenki türelmetlen és rohannak, hogy minden meglegyen mihamarabb. Luna megkeresi őt, és elhozza az órát is. Ami számítógépe segítségével kielemzik a szerkezetet, és rájönnek, hogy nincs is benne óramű, csak gonosz energia. A begyűjtött energiákat egy szörny egy hatalmas óraműbe gyűjti. Lunáék megtalálják Bunnyt, aki Sailor Moon-ná változik (bár türelmetlenül, az óra hatása alatt), majd ő és Sailor Mercury bemennek az óraüzeltbe. Odabent egy furcsa dimenzióba kerülnek, ahol az idővel úgy játszik a szörny, ahogy neki tetszik. A két harcoslány már-már vesztésre áll, ám az Álarcos Férfi időben érkezik a megmentésükre. Ennek köszönhetően végre legyőzik a szörnyet s minden visszaáll a régi kerékvágásba.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az amerikai változatban a képet tükrözték, ugyanis Japánban a bal oldali közlekedés van érvényben, tehát a buszok ajtaja is a bal oldalon van. A kép módosításával azonban elérték, hogy az ajtó jobb oldalt legyen.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki