FANDOM

“Hogyan lesz valakiből hercegnő?”
Ep37
めざせプリンセス? うさぎの珍特訓
Mezase purinsesu? Usagi no chintokkun
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Hiromichi Matano

Ellenfél

Shakoukai

Előző rész

Barát vagy ellenség?

Következő rész

Holdkirálynőválasztás

Egyéb infók
Eredeti cím

“Hercegnő szeretnél lenni? Usagi különös tréningje”

A Hogyan lesz valakiből hercegnő? a Sailor Moon harminchetedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Luna leleplezi Artemiszt: ő volt az, akivel mindvégig beszélt a játékteremben, mikor a küldetéssel kapcsolatban kért tanácsokat. Közben Bunny hatalmas lemaradásban van a leckéivel, és el is alszik órán, amiért megbüntetik. Miután azonban lát néhány lányt, akik illemtanórára járnak, ő is úgy dönt, hogy elsajátítja annak a viselkedésnek az alapjait, ami szerinte egy hercegnőhöz illik. Közben a Sötétség Birodalmában Beryl királynő megbízza Kunzite-ot és Endymiont azzal, hogy öljék meg Sailor Moont és hozzák el az Ezüstkristályt, de nem hajlandóak együtt dolgozni. Beryl beleegyezik, hogy egymástól függetlenül próbálkozzanak. Közben Bunny az ablakon keresztül lesi az illemtanórák résztvevőit, de lezuhan a fáról, s a komornyik ki akarja őt dobni, mert a tanfolyam zártkörű. De ekkor megjelenik a grófnő, a tanfolyam vezetője, aki lát fantáziát Bunnyban. Egy kis frizbizésre hívja őt, ami a komornyik szerint a grófnő hobbija. Valójában azonban a grófnő is egy szörny, és a frizbizést pedig azért találta ki, mert Sailor Moon egyik támadása is ez. Bunny felvételt nyer, ám képtelen úgy viselkedni, ahogy illene. A többi harcoslány is beiratkozik a tanfolyamra, többé-kevésbé hasonló eredménnyel. A tanfolyam utolsó lépcsőjén a grófnő kiválasztja azokat, akik megfeleltek, és őket a másik bálterembe hívja. Bunny, Rei, és Minako nem feleltek meg, ezért ők kimaradnak - szerencséjükre, a szörny ugyanis viaszbábukká változtatja szerencsétleneket. A szörny aztán rájuk ront, mert úgy véli, valamelyikőjük Sailor Moon. A lányok átváltoznak és felveszik a harcot. Közben azonban megjelenik Endymion is, aki nem akarja megölni Sailor Moon-t, csak az Ezüstkristály érdekli. Közben Kunzite is megjelenik, és összevesznek, ellentétes parancsokat osztogatva. A zavart kihasználva Sailor Moon megszabadítja a grófnőt a gonosztól, de mielőtt ezt tehetné Endymionnal is, eltűnnek.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Kiderül, hogy Luna a játékteremben mindig is Artemisszel beszélgetett a küldetésekről. A dolog hasonlatos a Codename: Sailor V-mangához, ahol egy Főnök nevű karakterrel is így beszéltek, de az ő identitására sosem derült fény.