FANDOM

Héliosz
エリオス
240px-Heliosmanga
Biográfia
Nem

Férfi

Faj

Humanoid

Lakóhely

Elysion

Foglalkozás

az Aranykristály őre

Más nevek

Pegazus

Megalkotás
Szinkronos neve

Héliosz

Első megjelenés

Manga: 41. fejezet
Anime: 159. rész

Színészek

Taiki Matsuno
Szokol Péter

Héliosz az álmok földjének, Elysionnak a főpapja, és az Aranykristály őre.

Szerepe a mangábanSzerkesztés

Héliosz itt szinte semmilyen különleges képességgel nem rendelkezik, lévén nem ő a kristály hatalmának birtokosa. Mivel azonban ő Elysion őre, így Endymion herceg (azaz Chiba Mamoru) védelme is a feladata. Miután Nehellénia lerohanta Elysiont, Mamoru is beteg lett, mivel Héliosz, a Föld, és Mamoru lelke összekapcsolódik.

Ebben a történetben Héliosz egy "szép hajadont" keresett (eredetileg úgy hitte, Sailor Moon), aki meg tudja törni az Aranykristályt övező védelmet. Később kiderült, hogy ez a nő valójában Princess Lady Serenity, Chibiusa jövőbeli, felnőtt formája.

Szerepe az animébenSzerkesztés

Elysion az emberek szép álmainak a földje volt, amíg Nehellénia és a Dead Moon Circus le nem rohanták. Mindenütt az Aranykristályt kerestette, de a gonosz királynő, mivel az álma nem volt szép, azt soha el nem érhette. Bosszúból lefogatta Hélioszt és bezárta egy börtönbe, azonban szellemalakja Pegazus képében elhagyta a testét, és beköltözött Chibiusa álmába. A kristály azonban így használhatatlanná vált, így a cirkusz célpontjává Pegazus vált.

A szárnyas ló alakjában adta új, különleges képességeit Sailor Moon-nak és Sailor Chibi Moon-nak. Valódi identitását azonban sokáig nem leplezte le. Közte és Chibiusa között, a mangánál is mélyebben, egyfajta kapcsolat kezdett el kialakulni. Ez akkor teljesedett be, amikor a Nehellénia által örök álomba bocsátott Chibi Moon-t a kiszabadult Héliosz a csókjával hoz vissza az ébrenlétbe. Miután az álmok földje megmenekült, Héliosz visszatér oda, hogy továbbra is ellássa feladatait, de sugalmazzák, hogy egy napon majd visszatér Chibiusához.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki