FANDOM

“Félelmetes vakáció”
Ep20
(夏よ海よ青春よ!おまけに幽霊もよ!
Natsu yo Umi yo Seishun yo! Omake ni yūrei mo yo!
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Előző rész

Az ébredés

Következő rész

Mentsétek meg az álmokat!

Egyéb infók
Eredeti cím

“A nyár! Az óceán! A fiatalságunk! És egy szellem!”

A Félelmetes vakáció a Sailor Moon huszadik epizódja. Ez az első olyan rész, amelynek a témája a nyári vakáció, és gyakorlatilag egyáltalán nem kötődik a fő cselekményszálhoz.

CselekménySzerkesztés

Bunny, Ami, Rei és Luna a tengerpartra utaznak, tréningezés céljából, de Bunny mindvégig úgy fogja fel, mintha nyaralnának. Az eső azonban rögvest megérkezésük után elkezd szakadni, és egy kislány, Sakiko vezeti el őket a szállodába, ahol szállást foglaltak. A hely egy kísérteties kastélyra emlékeztet, s ráadásul a személyzet is rémisztő lényeknek van beöltözve. Bunny és Luna halálra vannak tőlük rémülve, de Amira és Reire nincsenek nagy hatással. Sakiko szeretne a vendégekkel megismerkedni, de az apja azt ajánlja neki, maradjon tőlük távol. Vacsora közben furcsa zajokat és egy szellemképet is látnak a lányok, mely Rei szerint biztos nem szörny. Közben Sakikót apja mély hipnózisba helyezi. A lányoknak egyre rokonszenvesebb lesz a kislány, és hamarosan rájönnek, mi áll a kísérteties események mögött: Sakiko különös pszichikus képességekkel bír, az apja pedig azért tartja hipnózisban, mert ilyenkor képes szellemalakokat létrehozni, amivel riogathatja a látogatókat. Egy szellemmel a lányok is felveszik a harcot, eredménytelenül. Ám amikor az Sakiko apjára támad, a lány megállítja azt és végez vele. Az édesapja ezután belátja, hogy talán az lesz a legjobb, ha a lánya normális életet élhet.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ebből a részből kiderül, hogy Bunny fél a villámlástól.
  • Ennek az epizódnak semmi köze az első évad történetéhez, gyakorlatilag egy különálló epizód. Ráadásul az angol változatból ezt is kihagyták.