FANDOM

“Bunny első csókja”
122
月下のロマンス!うさぎの初キッス
Gekka no romansu! Usagi no hatsu kissu
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Yuji Endo

Előző rész

Mentsétek meg az álmokat!

Következő rész

Naru szerelme 1

Egyéb infók
Eredeti cím

“Románc a Hold alatt! Usagi első csókja”

A Bunny első csókja a Sailor Moon huszonkettedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny hatalmas csődületet lát az utcán. Megpróbálja megkérdezni Narut, hogy miért van ez, de ő a rejtélyes Szemfényvesztő Úrról (azaz Nephrite-ről) ábrándozik. Az iskolában Umino mondja el Bunny-nak, hogy a Gyémánt Királyság uralkodója érkezik a városba, és különleges drágakövet fog bemutatni. Naru azt is elmondja, hogy ő is ott lesz, édesanyja révén. Luna szerint a kő talán az Ezüstkristály lesz, ezért szerinte el kellene oda menni a lányoknak. Ugyanakkor Beryl királynő is úgy gondolja, hogy ez hátha az a kő. Zoisite elmenne utánajárni a dolgoknak, de Nephrite dühösen vág vissza és a magáénak veszi a feladatot, amibe Beryl bele is megy. Zoisite sértődötten távozik, de szeretője, a negyedik tábornok, Kunzite felvidítja: hamarosan eljöhet az ő ideje is. Közben Bunny a varázstollát használva álcázza magát, hogy bejusson a rendezvényre, ahol találkozik apjával, bár az nem ismeri fel. Mindeközben Mamoru otthon az ágyában riad fel, ahogy álmában egy titokzatos, félhomályba burkolózó női alak azt kéri tőle, hogy hozza el az Ezüstkristályt.

Bunny elvegyül a tömegben, ahol találkozik Naruval is. Nephrite is itt van, s felkéri egy táncra Narut. Bunnyt valaki leönti itallal, ezért elhagyja a tánctermet. Ugyanekkor az Álarcos Férfi is megérkezik, s meglátva Bunnyt, elcsodálkozik, mennyire hasonlít az álomban látott hercegnőre. Táncolnak is, amely szintén nagyon ismerősnek tűnik számára. Közben Nephrite ráerőlteti akaratát Narura, aki hipnotizálva, a hercegnő barátnőjének kaidva magát, megszerzi a drágakövet. Ezután a hercegnőt megbabonázza, és arra bírja rá, hogy meglépjen a kővel. Bunny megpróbálja megállítani, de leesik az erkélyről. Az Álarcos Férfi elkapja a kezét, de végül mindketten lezuhannak, s csak a Luna által utánuk dobott esernyő segítségével ereszkedhetnek le simán. A másik két harcoslány odalent már farkasszemet néz Nephrite-tel. Sailor Mercury tudni szeretné, mik az Álarcos Férfi motivációi, de ő csak annyit mond, hogy ő is az Ezüstkristályt keresi, tehát lehet, hogy ők ellenségei egymásnak. Közben Sailor Mars kiűzi a gonosz szellemet a hercegnőből, amelyet Sailor Moon legyőz. A hercegnőről kiderül, hogy nem ő a keresett holdhercegnő, de a köve sem az Ezüstkristály, hanem egy különlegesen szép gyémánt. Közben Bunny visszamegy a partiba, ahol kicsit részeg lesz, és az Álarcos Férfi megcsókolja őt.

Első megjelenésSzerkesztés

Kunzite

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A manga negyedik fejezete szinte egy az egyben ezt a történetet dolgozza fel.
  • Ez az első eset, hogy az animében Bunny lerészegedik egy partin, de nem az utolsó. Természetesen a precíz angoloknál ez sem maradhatott ebben a formában a sorozatban, így nem is így utalnak rá.
  • Ugyancsak az angol verzióban kivágásra került az erkélyről kizuhanós jelenet.