FANDOM

“Bunny és a fotóművész”
Ep17
モデルはうさぎ?妖魔カメラの熱写
Moderu wa Usagi? Yōma kamera no nessha
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Cameran

Előző rész

A menyasszonyi ruha

Következő rész

A kis művésznő

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi egy modell? Egy szörny fókuszában”

A Bunny és a fotóművész a Sailor Moon tizenhetedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny és Naru olvasnak egy cikket egy zseniális fiatal fényképészről, aki ráadásul Rei-hez közel jár iskolába. Bunny megpróbálja megkeresni őt, hogy megismerkedhessen vele. Közben azonban Nephrite megfertőzte a fiú fényképezőgépét, aki innentől kezdve fotómániás lesz, de csak csinos lányokat akar fotózni. Ezért rendez egy meghallgatást, amire Bunny is benevezett. Annak ellenére, hogy kiválasztják őt, mégsem felhőtlenül boldog: a fürdőruháját megrágták a molyok, azonban ezt a kis gondot masnik segítségével orvosolja. A nagy eseményen aztán több száz lány tolong, de Luna észreveszi, hogy minden lány, akit a fotós lefotóz, eltűnik. Megpróbálja Bunny figyelmét erre felhívni, sikertelenül. Ezért ellopja a fürdőruha egyik masniját, ami már végre felkelti a figyelmét. Sailor Moon-ná változik, és a srác kezéből elveszi a fényképezőgépet, s eldobja. Abból azonban előjön egy szörny, aki a kezével képes fényképezni, s áldozatai ugyanúgy eltűnnek. Egyedül marad, de Sailor Moon egy tükör segítségével eléri, hogy önmagát fotózza le. Miután csapdába esett, könnyű áldozat lesz.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Moon egy különleges támadást, a Sailor Moon Kick-et használ - azaz kirúgja a fényképezőgépet a srác kezéből.
  • Amikor Luna és a lefotózott srác fényképét nézi, Sailor Moon kezén egy pillanat erejéig nem látható a kesztyű.