FANDOM

“Bunny átáll az ellenséghez”
Ep43.jpg
うさぎが孤立? S戦士達の大ゲンカ
Usagi ga Koritsu? Seeraa Senshi-tachi no Oo Genka
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Ellenfél

Oniwabandana

Előző rész

Matilda megtört szíve

Következő rész

Utazás egy másik dimenzióba

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi egyedül marad? A holdharcosok összecsapása”

A Bunny átáll az ellenséghez a Sailor Moon negyvenharmadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Kunzite egyik beépített szörnye, aki fotósnak álcázza magát, érdekes hírekkel szolgál. Úgy tűnik, mintha a harcoslányok összevesztek volna, mert mindannyian ellenségesek Sailor Moon-nal szemben. Ezért azt a parancsot kapja, hogy járjon utána a dolgoknak. Akcióba lép, hogy előcsalja a harcosokat, akik meg is jelennek, de láthatólag ekkor is furcsán viselkednek. Ekkor fotóssá változik, és megpróbál interjút készíteni a harcosokkal, hogy megtudja, mi az ellenségeskedés oka. Azonban ők visszautasítják ezt. Másnap a fotós Bunnyra és Narura akaszkodik, és őket is megpróbálja kivallatni, sikertelenül. Aznap este a harcosok megint összecsapnak, de Sailor Mars alaposan fenékbe rúgja Sailor Moon-t, aki elkezd panaszkodni. Ebből derül ki, hogy az egész csak egy trükk, hogy megzavarják az ellenséget és megtalálják a Sötétség Birodalmába vezető utat. A macskák szerint a fotóriporter eléggé gyanús, ezért Bunnyn keresztül eljuttat Sailor Moon egy üzenetet neki, miszerint szeretné otthagyni a többi harcost, ezért találkozni akar a temető mellett a riporternővel. A többi harcoslány titokban figyeli a találkozót, ahol Kunzite is megjelenik, és az Ezüstkristályt követeli Endymionért cserébe. Sailor Moon azonban előbb Endymiont követeli. A szörny azonban mozgást hall az egyik bokorból, és ebből arra következtet, hogy becsapták őket. Ezért fojtogatni kezdi Sailor Moon-t, miközben a Sötétség Birodalmának bejárata megnyílik. A harcoslányok azonban nem mernek közbelépni, mert különben lelepleződne a tervük. Végül azonban mégis harcba szállnak, megmentik Sailor Moon-t, az pedig visszaváltoztatja a riporternőt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az angol változatban van egy lényegi eltérés az eredetihez képest. Eredetileg ugyanis Sailor Moon odaadja Sailor Marsnak a holdsarló-pálcát, mert nem bízik meg önmagában annyira, hogy képes legyen ellenállni a kísértésnek Endymionért cserébe. Angolul Rei szimplán csak Bunny ágya alatt találja meg a holdsarlót, a lány trehányságára utalva ezzel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki