FANDOM

“Bonyolult szerelmi háromszög”
129.png
大混戦!グチャグチャ恋の四角関係
Daikonsen! Guchagucha koi no shikaku kankei
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Rikoukeidar

Előző rész

Az utókornak

Következő rész

A tanítvány

Egyéb infók
Eredeti cím

“Teljes káosz! Bonyolult szerelmi kapcsolat”

A Bonyolult szerelmi háromszög a Sailor Moon huszonkilencedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Makoto összefut Motokival, aki hallotta, hogy a lány nagyszerűen főz, és javasolja neki, hogy egyszer ugorjon fel hozzá, és főzzön neki valami finomat. Majd ezután Motoki találkozik Mamoruval, és elmeséli neki, hogy bánatos amiatt, hogy barátnője, Nishimura Reika Afrikába szeretne utazni kutatásai céljából. Amikor Mamoru megemlíti neki, hogy vannak kis rajongói, például Bunny és Makoto, Motoki nevetve mondja neki, hogy a két lány olyan neki, mintha a kistestvérei lennének. Sajnos Makoto nem így gondolja, és amikor főzés közben meglátja a lány fényképét, kétségbeesik. Mikor Bunny megtudja, ő is hasonlóképp érez. De a lányok nem adják fel, és elmennek őt megkeresni. Makoto arra bátorítja Reikát, hogy utazzon el. Másnap, amikor a két lány épp Motokinál tesz-vesz, a fiút megkeresi Reika: meghozta a döntést, találkozniuk kell a parkban. A lányok, mint Sailor Moon és Sailor Jupiter, odamennek. Zoisite is megérkezik, s elveszi a lány szivárványkristályát, szörnyet csinálva belőle. Miközben a harcoslányok felveszik a küzdelmet, az Álarcos Férfi megpróbálja elvenni Zoisite-tól a követ, sikertelenül. Reikát végül sikerül megmenteni, a lány pedig úgy dönt, elutazik Afrikába, de kapcsolata Motokival nem szakad meg.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Reika összesen háromszor jelenik meg az animében, és ez az első szereplése.
  • Amikor a lányok elmennek a játékterembe, és azon dilemmáznak, magasságuk alapján ki menjen be elsőként, valójában egy régi japán iskolai hagyományt keltenek életre: fontosabb feladatok elvégzése előtt magasság szerint növekvő sorrendbe állítják őket a tanárok.
  • Néhány tréfás képkockát is elrejtettek az epizódban a vicces kedvű alkotók, melyek akkor láthatók, mikor valaki összeütközik valakivel, elcsattan egy pofon, vagy bármi hirtelen dolog történik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki