FANDOM

Beryl királynő
クイン・ベリル
Queen Beryl.jpg
Biográfia
Nem

Faj

Ember

Hovatartozás

Sötétség Birodalma

Lakóhely

Északi-sark

Foglalkozás

A Sötétség Birodalmának vezetője

Család

Ismeretlen

Megalkotás
Szinkronos neve

Berilla

Első megjelenés

Manga: 2. fejezet
Anime: 1. rész

Színészek

Keiko Han (anime)
Sugimoto Aya (PGSM)
Szalay Mariann

Beryl királynő (クイン・ベリル) a Sötétség Birodalmának úrnője, Metalia szolgája, különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Képes arra, hogy másokat manipuláljon és a szolgálatába állítson, ahogy tette ezt a négy Sitennóval, majd Endymionnal. Nevét a berill ásvány után kapta.

KaraktereSzerkesztés

A mangában Beryl egy gyönyörű lány volt a Földön az Ezüst Millennium idején. Szerelmes volt Endymion hercegbe, de ez a szerelem viszonzatlan maradt. Bánatában és dühében csatlakozott Metaliához, aki ördögi képességekkel ruházta fel. Ő lett a Föld erőit mozgósító hadsereg vezetője, amely a védelmezőjük, a Hold királysága ellen támadt. Beryl megölte Endymiont, amikor az Serenity hercegnőt próbálta védeni, nem sokkal később azonban őt is utolérte a végzet, Sailor Venus hatalmas erejű varázskardja által. Serenity királynő utolsó erejével elzárta a gonosz erőket, és a királyság lakóit a jövőben való reinkarnációra készítette fel. Beryl reinkarnálódott a huszadik században, ám azt kellett látnia, hogy mestere, Metalia az Északi-sarkon van bebörtönözve. Magához gyűjtötte hát a sötétség erőit, és vezetésével nekilátott mestere újbóli eljövetelének előkészítéséhez. Még azt is sikerült elérnie, hogy az erőtlen, meggyötört, a halál szélén álló Endymion herceget átcsábítsa a saját oldalára. Végül ugyanaz a kard veszejti őt el, amely első alkalommal is, halálakor azonban úgy tűnik, megbánást tanúsít.

Az animében Beryl utasítja tábornokait, hogy keressék meg az Ezüstkristályt és szerezzenek energiát úrnője reinkarnálódásához. Később sikerül elraboltatnia Endymion herceget, akit agymosásnak vet alá, hogy végezzen szerelmével, a Holdhercegnővel. Szerelmének ereje azonban erősebb lesz, s végül halálra sebzi Berylt. Kétségbeesetten járul Metalia elé, aki egyesül vele, s Super Beryllé változik. Sailor Moon azonban, az Ezüstkristály és a holdharcosok együttes erejével, végez vele.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki