FANDOM

“Barát vagy ellenség?”
Ep36
うさぎ混乱! タキシード仮面は悪?
Usagi Konran! Takishiido Kamen wa Aku?
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Mitsuami

Előző rész

Bunny majdnem feladja

Következő rész

Hogyan lesz valakiből hercegnő?

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi összezavarodott! Az Álarcos Férfi ellenség?”

A Barát vagy ellenség? a Sailor Moon harminchatodik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny, bár úgy döntött, hogy folytatja a harcot, még mindig nem dolgozta fel az eseményeket, és az Álarcos Férfi elvesztését. A lányok megpróbálják őt felvidítani, sikertelenül. Mindennek ellenére azonban Luna és Artemisz bíznak benne, hogy hamarosan képes lesz használni az Ezüstkristály teljes erejét, mivel ő a hercegnő. Minako meglátogatja Bunnyt, aki azon búslakodik, hogy Mamoru mennyit cikizte a hajviseletét. Minako felajánlja neki, hogy elviszi az egyik újonnan nyílt fodrászüzletbe, miután megfésülte a haját. Közben a Sötétség Birodalmában Endymion majdnem teljesen regenerálódott a gonosz energia hatására. Beryl királynő azzal a feladattal bízza meg Kunzite-ot, hogy szerezze meg az Ezüstkristályt, de ehhez rá kell jönnie Sailor Moon valódi kilétére. Kunzite-nak van is egy terve: a harcok során megszerezte Sailor Moon egyik hajszálát, amely alapján be tudja majd őt azonosítani. Épp azt a fodrász-szalont nézi ki célpontnak, ahová Bunny és Minako is elmennek. Minako, bár nem szeretné, az üzlet tulajdonosától (aki egy beépített szörny, és mindenki haját átvizsgálja) kap egy kezelést. A búrák a haj DNS-ét azonosítják, és a szörny megdöbbenve látja, hogy Minako haja egyezik. Ezért a szalon összes vendégét elaltatja gázzal (Bunnyt kivéve, aki megmenekül), és Minakótól követeli az Ezüstkristályt. Közben a lány rájön, hogy a tévedés amiatt lehet, mert egy fésűt használtak Bunnyval. Közben az igazi Sailor Moon is megérkezik, és felveszi a harcot. Ám támadását egy vörös rózsa bedobása szakítja meg. Sailor Moon megörül, hogy az Álarcos Férfi megérkezett, de ez nem egészen van így - a rózsa ugyanis befeketedik, az eldobója pedig Endymionnak, a Sötétség Birodalma hercegének vallja magát, és az Ezüstkristályt követeli. Elkezdik üldözni Sailor Moon-t, miközben Minako hívja a többi harcoslányt. Össze is csapnak, és legyőzik a szörnyet. Sailor Mars ismerősként üdvözli az Álarcos Férfit, de Sailor Venus figyelmezteti, hogy ő már nem ugyanaz, aki volt. Nem sokkal később a férfi el is menekül, mert Metalia visszavonulót parancsolt neki - nem akar elveszíteni egy ilyen értékes harcost.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Endymion herceg, mint gonosz karakter, most jelenik meg először, az általa dobált fekete rózsákkal egyetemben.
  • Most láthatjuk először átváltozni Sailor Venust.
  • A holdsarlós támadás (Moon Healing Escalation) zenéje ettől a résztől kezdve megváltozik.
  • A magyar szinkronban ebben a részben is van egy csúnya hiba: Sailor Mars "Tominak" nevezi az Álarcos Férfit, holott "Bourdu"-nek kellett volna. Tomi ugyanis Motoki neve volt a magyar változatban.