FANDOM

“Az utolsó csata”
145
セーラー戦士死す!悲壮なる最終戦
Sērā Senshi shisu! Hisō naru saishūsen
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kounosuke Uda

Ellenfél

DD Girls

Előző rész

Utazás egy másik dimenzióba

Következő rész

A rossz álom vége

Egyéb infók
Eredeti cím

“A holdharcosok meghalnak! A tragikus utolsó csata”

Az utolsó csata a Sailor Moon negyvenötödik epizódja.

CselekménySzerkesztés

A harcoslányok együttes erejüket felhasználva a Sötétség Birodalmának bejáratához teleportálnak. Beryl királynő azonban nem akarja, hogy bejussanak, ezért négy legerősebb szörnyét kéri fel, hogy végezzen a harcosokkal. Lenyűgöző képességeik birtokában a szerencse az ő oldalukon áll. A lányokat először illúziókkal próbálják csapdába csalni: Sailor Moon-t kétszer is ugyanazzal a trükkel, egy súlyosan megsebzett Álarcos Férfival. Sailor Jupiter megmenti őt, ám hamarosan Motokinak álcázza magát a szörny, és így elkapják Sailor Jupitert. Ő a villámok segítségével megöli az egyiküket, de a másik három miatt halálos sebet kap és eltávozik. Sailor Moon teljesen kétségbeesik, de Sailor Mars a továbbmenetelre bátorítja. Nem sokkal később Sailor Mercury veszi észre a következő trükköt. Túljár ugyan az illúziókeltő szörnyek eszén, de hamar lerohanják őt, és végeznek vele. Utolsó erejével Mercury legalább széttöri a szörnyek illúziókeltő kristályát. Azonban itt nem állnak meg: most a föld alól támadnak Sailor Moon-ra, de Sailor Venus idejében félrelöki őt. Válaszul rátámadnak, Sailor Moon azonban nem akar még valakit elveszteni, és ezért odaadná Berylnek az Ezüstkristályt, de Venus azt mondja neki, hogy akkor áldozatuk hiábavaló lett volna. Közben Venus, saját élete árán még egy szörnnyel végez. Az utolsó két szörnnyel Sailor Mars veszi fel a harcot, és bár keményen küzd velük, úgy tűnik, hamar legyőzik. Utolsó erejével azonban végül megöli a maradék két szörnyet, de aztán ő is meghal. Sailor Moon összeomlik barátai halála miatt, de szellemeik megjelennek előtte, akik a harc folytatására bátorítják őt. Sailor Moon így is tesz, és megindul a Sötétség Birodalmának erődje felé.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Utolsó alkalommal láthatunk szörnyeket a Sötétség Birodalmából.
  • Első alkalommal láthatjuk viszont a Sailor Teleportot, azaz azt a képességet, hogy a harcoslányok tetszőleges helyre teleportáljanak.
  • A "Warriors of Legend" könyv szerint sok japán gyerek teljesen depresszióba esett, amikor kedvenc harcoslányaik meghaltak.
  • Az angol változat is megér egy külön misét. A szigorú cenzúra és egyéb megfontolások miatt ezt és a következő epizódot egybevágták. Ennek a résznek a fele sem maradt meg, és a halálokat is kivágták, helyette a harcosokat "elrabolták".