FANDOM

“Az utókornak”
Ep28
恋のイラスト、うさぎと衛が接近?
Koi no irasuto, Usagi to Mamoru ga sekkin
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Binah

Előző rész

A kristálygömb

Következő rész

Bonyolult szerelmi háromszög

Egyéb infók
Eredeti cím

“Szerelmes képek! Vajon Usagi és Mamoru közelebb kerülnek egymáshoz?”

Az utókornak a Sailor Moon huszonnyolcadik része.

CselekménySzerkesztés

Beryl királynő dühös a második elvesztegetett szivárványkristályért, de Zoisite már keresi a következő célpontot. Közben Bunny és Naru elmennek egy rejtélyes művész képkiállítására, akit még soha senki nem látott. Luna is utánuk ered, mert Bunny elejtette a holdsarló-pálcát. A kiállításon Bunny meglát egy festményt, ami nagyon ismerősnek tűnik neki, s ugyanekkor Mamoru is meglátja ugyanazt a képet kint, s neki is ismerős lesz. Nem sokkal később egy lányba botlik bele, akiről kiderül, hogy ő a titokzatos festő, és most azt akarja, hogy Mamoru álljon neki modellt. Bunny észreveszi őket, és oda akar menni, hogy leleplezze, amint megcsalja Rei-t, de pechjére: a festőnő őt is felkéri modellnek. Elmennek a lakására, ahol modellt ülnek, és közben beszédbe elegyednek. A festőművész nagyon önbizalomhiányosnak tűnik, ezért megpróbálják bátorítani. Hazafelé menet Bunny végre találkozik Lunával, aki átadja neki a holdsarlót. Nem sokkal később azonban felbukkan Zoisite, és megpróbálja elvenni a festőművésznő szivárványkristályát, amitől szörnnyé változik. Az Álarcos Férfi megmenti Sailor Moon-t egy váratlan támadástól, de Zoisite meglép a kristállyal. A legutóbb megszerzettet azonban az Álarcos Férfi nem hajlandó átadni a lányoknak. Ezután Sailor Moon megtisztítja a festőművésznőt. Nem sokkal később végre lesz akkora önbizalma, hogy egy önarcképpel leleplezi magát a világ előtt, és a modell-festmény is elkészül.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A festőnő több műve Naoko Takeuchi készítése, melyek előző mangájából, a Cherry Project-ből származnak.
  • A képek között találhatunk egyet, mely Kaguya hercegnőre utal (Sailor Moon S film), és egyet, melyen mintha Nephrite és Naru lennének.
  • Négy kristály került elő, ebből kettő van Zoisite-nál, egy-egy pedig az Álarcos Férfinál és a harcoslányoknál.