FANDOM

“Az első szerelem”
Ep15
うさぎアセる!レイちゃん初デート
Usagi Aseru! Rei-chan Hatsu DEETO
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Petasos

Előző rész

Az új barát

Következő rész

A menyasszonyi ruha

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi őrjöng! Rei első randevúja”

Az első szerelem a Sailor Moon tizenötödik epizódja.

CselekménySzerkesztés

A lányok a város egyik parkjába mennek sétálni, amit Rei nagyszerű helynek talál egy randevúhoz. Találkoznak a kertésszel, akitől megtudják, hogy a parkot hamarosan le fogják rombolni, mert a város terjeszkedik. Rei ezért mihamarabb szeretne randevúzni. Hazafelé menet belebotlanak Mamoruba, akiről kiderül, hogy Motoki évfolyamtársa. Rei teljesen elolvad a láttán, és őt szeretné elvinni a parkba. Időközben Nephrite a kertész kalapjába csempész egy szörnyet, ennek hatására a bosszúját kitöltheti a természet erejét felhasználva a munkások ellen. Közben Rei nagy csetlés-botlás közepette kierőszakol egy randevút Mamorutól. Bunny közben megfigyeli őket. Elmennek a parkba, ahol azonban furcsábbnál furcsább dolgok történnek. Az energiaszerzés tetőpontján a szörny megmutatkozik, és a hipnotizált állatokkal támadásba lendül. Rei és Mamoru csónakázás közben a támadás hatására a tóba zuhannak, majd Sailor Mars az időközben akciózó Sailor Moon és Sailor Mercury segítségére siet. Végül az Álarcos Férfi is befut, s így közös erővel legyőzik a szörnyet.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Mamoru nevét először mondják ki a sorozat során, eddig csak ismeretlen ismerősként üdvözölhettük.
  • A mangában szó sincs olyasmiről, hogy Rei és Mamoru randevúznának. Ez csak az animére jellemző, és ott is látható Mamoru arcán mindvégig egyfajta kedvetlenség.