FANDOM

“Az új kedvencek”
240px-105
妖魔の香り!シャネラーは愛を盗む
Yōma no kaori! Shanēra wa ai wo nusume
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Iguara

Előző rész

Éljen a fogyókúra!

Következő rész

Bunny, a szerelem védelmezője

Egyéb infók
Eredeti cím

“Egy szörny illata! A Chanelák szeretetet lopnak”

Az új kedvencek a Sailor Moon ötödik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny épp az Álarcos Férfiról álmodozik, amikor öccse, Shingo kiáltására felébred. Meglátja ugyanis Lunát, csakhogy ő nem nagyon szereti a macskákat. Követeli a szülőktől, hogy dobják ki őt, de ők jobbnak látják, ha a két gyerek egymás között beszélik meg problémáikat. Luna próbálkozik Shingóval szemben barátságos lenni, nem sok sikerrel. Őt ugyanis már egy macsuli (Chanela) névre keresztelt új állatka vonta a bűvkörébe, mely egyre népszerűbb a fiatalok körében. Ezek a lények a nyulakra emlékeztetőek és igen kellemes illatuk van. Azonban ők Jadeite által létrehozott teremtmények, és teljesen a bűvkörükbe vonják gazdájukat, elszívva azok energiáit. Mind Shingo, mind Bunny osztálytársai képtelenek abbahagyni a macsulik bámulását, és iskolába se hajlandóak menni. Ezért Bunny úgy dönt, utánajár a dolgoknak. Sajnos ő is vesz egy ilyen kisállatot, és majdnem a bűvkörébe kerül, de Luna megmenti őt. Visszamegy az üzletbe mint Sailor Moon, és leszámol az ellenséggel. Ezután megszünteti a hipnózist, ami az embereken van. Shingo meglátja őt és elkezdi követni, mert azt hiszi, ő Sailor V, akiért rajong. Kihasználva a lehetőséget, azt kéri öccsétől, hogy szeresse és fogadja el Lunát, amit ő örömmel meg is tesz.

Első bemutatkozásSzerkesztés

Mika Kayama, Shingo osztálytársnője most jelenik meg először.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Moon Tiara Stardust néven egy speciális támadás jelenik meg, először és utoljára. Ez képes hatástalanítani a hipnózist, melybe az áldozatok estek.
  • Először történik utalás a Holdhercegnő megkeresésére.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki