FANDOM

“Az új generáció”
Ep52
狙われた園児!ヴィーナス大活躍
Nerawareta enji! Vīnasu daikatsuyaku
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Takuya Igarashi

Ellenfél

Gigaros

Előző rész

Varázslatos hatalom

Következő rész

Bébi a háznál

Egyéb infók
Eredeti cím

“Óvodás gyerekek a célpontok. Venus nagyszerű teljesítménye”

Az új generáció a Sailor Moon ötvenkettedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Minako, szokása szerint, megint sokáig alszik és elkésik az iskolából. Nagyon kell igyekeznie, hogy idejében odaérjen. Útközben találkozik egy kislánnyal, akit a nagyobb gyerekek piszkálnak. Miután megmentette őt, el kell kísérnie az óvodába induló buszhoz is, de így már esélye sincs, hogy időben beérjen. Közben összefut Bunnyval, aki úgyszintén elkésik, és ezért szégyentáblát kell viselnie. Seijuuro megpróbál vele flörtölni, Natsumi nagy bosszúságára. Később Minako ismét találkozik a kislánnyal, aki hisz Sailor Moon létezésében, de a többiek kételkednek benne. Minako azt tanácsolja neki, hogy ne dőljön be nekik, mert igenis létezik ő. A kislány megkéri rá, hogy mondja majd ezt el a többieknek is. Ugyanekkor Ail és An akcióba lépnek: egy óvodásokat szállító buszt támadnak meg energiaszerzés céljából. Emiatt Bunny álruhában felszáll egy ilyen buszra, hogy segíteni tudjon a gyerekeknek. Nem sejti, hogy Minako is a buszon van, és próbálja meggyőzni a kicsiket Sailor Moon létezéséről, de ők csak a saját szemüknek hisznek. A busz egy alagútba ér, és a szörny támadásba lendül. Sailor Moon és Sailor Venus azonban akcióba lépnek, bár úgy tűnik, nem járnak sok sikerrel. Váratlanul megérkezik a Holdfénylovag, aki bátorítja a harcosokat, s így Sailor Venus már egy különlegesen erős támadással le tudja bénítani annyira a szörnyet, hogy Sailor Moon végezzen vele. A gyerekek ámultan nézik végig az egészet és nagyon örülnek a hősöknek.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Utolsó alkalommal használja Bunny az álcázáshoz szükséges varázstollat. Az egész sorozat során még egyszer, a 102. epizódban azért elő fog kerülni.
  • Sailor Venus támadása nem a megszokott, hanem egy fokkal erősebb és másként is animált.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki