FANDOM

“Az új barát”
Ep14
新たなる強敵、ネフライト魔の紋章
Aratanaru Kyouteki, Nefuraito Ma no Monshou
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Junichi Satou

Ellenfél

Tesuni

Előző rész

Ég áldjon, Jadeite!

Következő rész

Az első szerelem

Egyéb infók
Eredeti cím

“Egy erős új ellenfél! Nephrite gonosz teniszütője”

Az új barát a Sailor Moon tizennegyedik epizódja.

Cselekmény Szerkesztés

Nephrite ismerteti Beryl királynővel saját energiagyűjtési tervét. Elentétben Jadeite-tal, ő nem a mennyiségre, hanem a minőségre koncentrál. A csillagok állása szerint kiválaszt egy áldozatot, akinek az energiája hamarosan a tetőpontjára hág, majd ad neki egy általa megbűvölt tárgyat, mellyel lecsapolhatja a hirtelen felszabadult energiákat. Az első célpontja Rui, egy tehetséges teniszjátékos, aki Naru közeli barátnője, és a lány úgy néz fel rá, mint nővérére. Nephrite sikeres teniszedzőnek álcázva magát elhiteti a lánnyal, hogy még keményebb edzésre van szüksége, s eközben a teniszütőjébe helyez egy szörnyet. Ettől Rui furcsán kezd el viselkedni, és egyre inkább csak játszani akar. Már mindenkit megvert, de ő még mindig játszana. Naru megrémül a viselkedése láttán, és ezt elmondja Bunnynak is. Mindketten a teniszpályára mennek, ahol Rui éppen két férfiteniszezőt győz le erőszakosan. Ekkor azonban az energiája a csúcsára ér, a szörny megjelenik, és elszívja az energiáját. Naru elájul, Bunny pedig Sailor Moon-ná változhat. Egyedül azonban nehezen boldogul, s csakhamar egy hatalmas teniszlabda belsejében találja magát. Az Álarcos Férfi azonban idejében érkezik, hogy megmentse őt, s így legyőzheti a szörnyet. Rui hamarosan magához tér, de nem emlékszik semmire se abból, ami történt.

Első megjelenésSzerkesztés

Zoisite

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Megismerhetjük Nephrite munkamódszerét, és egyben egy másik generálist is, Zoisite-ot.