FANDOM

“Az ébredés”
119
うさぎ感激! タキシード仮面の恋文
Usagi Kangeki! Takishiido Kamen no Raburetaa
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Takao Yoshizawa

Ellenfél

Regulus

Előző rész

A kis művésznő

Következő rész

Félelmetes vakáció

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi izgatott! Az Álarcos Férfi szerelmes levele”

Az ébredés a Sailor Moon tizenkilencedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Miután kielemzi a stratégiájukat, Nephrite felfedezi, hogy Sailor Moon gyenge pontja az Álarcos Férfi iránt érzett romantikus szerelme. Beryl királynő ugyan dühös rá, de megengedi, hogy tegyen egy érdekes próbát. A városban élő minden lánynak írt egy levelet, amely egy, az Álarcos Férfi nevében írt szerelmes levél, és éjszakai találkozóra hív benne. Közben Naru találkozik Nephrite-tel civilben, akire csak Szemfényvesztő Úrként hivatkozik, s megkérdezi tőle, hogy ő-e az Álarcos Férfi. Naru szerelmes lesz Nephrite-be, ő viszont úgy érzi, nyeregben van. Aznap este Naru elmegy a megbeszélt helyre, de Bunny követi őt, sejtve, hogy ez egy csapda. Nephrite Álarcos Férfinak öltözve követeli tőle, hogy ismerje be: ő Sailor Moon. Rájön ugyan, hogy nem ő az, de elszívja az energiát. Az igazi Sailor Moon csakhamar megjelenik, majd láthatjuk az igazi Álarcos Férfit is átváltozni - Mamorut. Sailor Moon megküzd Nephrite szörnyével, majd az Álarcos Férfi is megérkezik, de még kettejüknek is túl erős a szörny. Elmenekülnek, egyenest a liftbe, amely azonban egy csapda, és a legfelső emelettől kezdve zuhanni kezd majd. Az Álarcos Férfi azonban megmenti Sailor Moon-t, aki a kezét fogva függeszkedik a liftaknában. Az utolsó pillanatban érkeznek a harcoslányok, akik megmentik őket, de az Álarcos Férfi gyorsan eltűnik a helyszínről. Közben Nephrite dícséretet kap, amiért rengeteg energiát szerzett, és ő maga is úgy véli, hogy Narutól érdemes lenne többször is energiát szereznie.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Fény derül az Álarcos Férfi valódi identitására, aki nem más, mint Mamoru.
  • Később, a 34. epizódban Bunny és Mamoru ismét egy liftben lesznek összezárva egy generális miatt - igaz, akkor civilben találkoznak.
  • Naru rendszeresen áldozatául esik a holdharcosok ellenségeinek, és ez az első epizód, amely teljes egészében erre koncentrál.