FANDOM

“Az Öregember bosszúja”
Ep87.jpg
愛と未来を信じて!うさぎの決心
Ai to mirai wo shinjite! Usagi no kesshin
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Harume Kosaka

Előző rész

Zafír utolsó percei

Következő rész

A végső küzdelem

Egyéb infók
Eredeti cím

“Higgy a szerelemben és a jövőben! Usagi elszántsága”

Az Öregember bosszúja a Sailor Moon nyolcvanhetedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Tokió közepén a fekete kristály egyre csak növekszik. Usagi egyre nagyobb aggodalommal figyeli a növekedését. Naru is látja, hogy valami nyomja a szívét, ezért megpróbálja őt bátorítani, amit szívesen is vesz. Eközben Gyémánt herceg még mindig nagyon dühös Wiseman-re Zafír halála miatt, és közli vele, hogy ha vége ennek az egésznek, felelősségre fogja vonni ezért.

Az Álarcos Férfi behatol a fekete kristály belsejébe, hogy megtalálja azt a pontot, ahol feltehetőleg meg akarják majd nyitni az árnyak kapuját. A harcoslányok kicsivel később követik őt, miután a kristály belsejébe teleportálnak. Sailor Moon elszakad a többiektől, és egyenesen Gyémánt herceg karjaiba fut. Ő megint megpróbálja őt erőszakkal megcsókolni, de ezúttal egy titokzatos harmadik szem hipnotikus erejét felhasználva. Már majdnem használna a varázs, de még ilyen állapotban is Mamoru nevét mondja ki. Gyémánt herceg nem érti, miért nem hat a varázs, de Sailor Moon elmondja neki a szeretet, a bizalom, és a béke fontosságát. Gyémánt herceg végre rájön, hogy mindvégig csak bábok voltak. Mintegy végszóra megjelenik Wiseman, akivel közli is, hogy mindennek vége, mire az rátámad. Wiseman egy csellel váratlanul Sailor Moon-ra támad, de Gyémánt herceg a saját testével védelmezi meg őt, miközben Wiseman testét is darabokra zúzza. Az elszenvedett sérülése azonban halálos, de utolsó szavaival még azt kéri Sailor Moon-tól, hogy fogadja be a jövő világában a Nemezis szerencsétlen népét és éljenek békességben.

Ezzel azonban nincs vége, mert Wiseman váratlanul újra életre kel, és fojtogatni kezdi Sailor Moon-t. Ő azonban bízik benne, hogy a barátai segítenek rajta, ezért Wiseman olyan hamis képeket igyekszik kelteni benne, hogy mindenki cserbenhagyta őt, és Mamoru is inkább Black Ladyt választotta helyette. Sailor Moon azonban tudja, hogy erre képtelenek lennének, ezért nem működik nála az agymosás. Szerencsére az Álarcos Férfi és a harcoslányok időben érkeznek és megmentik Sailor Moon-t. Közösen indulnak el az árnyak kapujának helyére, ahol azonban az ereje teljében lévő Black Lady állja útjukat.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ebben az epizódban látható utoljára Gyémánt herceg, és mivel tulajdonképpen minden tagja meghalt, így a Fekete Hold is megszűnik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki