FANDOM

“Artemisz nyomoz”
Ep79.jpg
アルテミスの冒険!魔の動物王国
Arutemisu no bōken! Ma no dōbutsu ōkoku
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Dogba

Előző rész

Az önkéntes ápolónő

Következő rész

Molly harca

Egyéb infók
Eredeti cím

“Artemisz kalandja. A gonosz állatkirályság”

Az Artemisz kalandja a Sailor Moon hetvenkilencedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Artemisz egy étterem konyháján szimatol körbe, amíg észre nem veszik, és aztán kidobják. Otthon aztán Luna és Bunny is kinevetik, Chibiusa pedig rányitja a fejére az ajtót, aminek hatására megsértődik. Minako szerint valami hősieset kellene tennie, hogy Luna komolyan vegye őt. Hamarosan alkalma is nyílik rá, hogy cselekedjen, egy furcsa szakállas férfi ugyanis magához vesz az utcáról elhagyott kisállatokat, és magával viszi őket az autójával. A nyomok egy állatmenhelyre vezetnek, amelyet azonban Smaragd is kinézett magának, ugyanis ez is egy olyan pont, amelyet meg lehet fertőzni fekete szellemmel. Megidéz egy droidot, aki meg is kezdi a munkáját, az állatok pedig az energia hatására megvadulnak.

Artemisz számára úgy tűnik, hogy az itteni állatokat betanították trükkökre, hiszen ezt az arcukat mutatják a látogatóknak. Luna is megjelenik, ám a jelek szerint nem hajlandó még most sem komolyan venni őt. Váratlanul azonban az állatok megvadulnak. Sailor Moon és Sailor Venus megjelennek a helyszínen, de Artemisz is közbelép, hogy bebizonyítsa Lunának, hogy igenis van benne bátorság.

Megérkezik a többi harcos is, ám a droid mindannyiukat leláncolja. Végül Artemisz lesz az, aki kiszabadítja őket, s így Sailor Moon végezhet a gonosszal. Smaragd bosszús a sikertelenség miatt, és ráadásul egy kutya is levizeli. Luna és Artemisz kibékülnek, bár a csipkelődés továbbra is megmarad köztük.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az állatmenhely még felbukkan a 91. epizódban.
  • Az angol változatból kivágták azokat a jeleneteket, amikor Smaragdot levizeli a kutya.
  • Az epizódot nem adták le Koreában.
  • Ami az angol változatban nem angolul, hanem spanyolul tanul.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki