FANDOM

Amazon Trio

Az Amazon trió a Sailor Moon negyedik történetében felbukkanó csapat, a Dead Moon Circus tagjai. Míg a mangában tulajdonképpen nincs nagy szerepük és viszonylag hamar végeznek velük, addig az animében több teret kapnak és személyiségük is jobban kibontakozik. Három állatból: egy sólyomból, egy tigrisből, és egy halból hozta létre őket Cirkónia (illetve a mangában az Amazon kvartett).

Az eredeti változatban mindhárman: Tigrisszem, Sólyomszem, és Halszem, férfiak. Különféle szinkronos változatokban, így a magyarban is, Halszem nemét nőre változtatták, a homoszexualitás kérdéskörét megkerülendő. Céljuk az volt, hogy megkeressék, kinek a szép álmában rejtőzhet Pegazus. A leendő célpontokat egy bárban válogatták ki, fényképek segítségével. Tigrisszem a fiatal lányokat, Sólyomszem az érettebb nőket, míg Halszem a jóképű férfiakat részesítette előnyben. Az áldozat bizalmába férkőztek, majd elvették az álomtükrüket, hogy megnézzék, nincs-e benne Pegazus. Ha nem találták benne, meg kellett volna ölniük a tükör gazdáját, nehogy később beleköltözhessen, de Sailor Moon és társai ezt rendre megakadályozták.

Amikor Cirkónia megelégeli a sorozatos kudarcaikat, elhatározza, hogy végez velük. Rájuk küldi az egyik lemurját, ám ők hárman ellenállnak. Bár nem érhetnek fel az erejével, végül megtérnek, és Tsukino Usagi összetört álomtükrének helyreállítása érdekében lemondanak emberi mivoltukról. Pegazus azonban feltámasztja őket, saját álomtükröt ad nekik, és magával viszi mindhármukat Elysion világába.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki