FANDOM

“Act 5 Makoto - Sailor Jupiter”
Act5.jpg
Act 5 まこと - Sailor Jupiter
Act 5 Makoto - Sailor Jupiter
Kötet

1 (Dark Kingdom Arc)

Fejezet

5

KRONOLÓGIA
Előző

Act 4 - Álarcosbál

Következő

Act 6 Tuxedo Mask

Miközben az osztályba egy új diák érkezik, Usagi és barátai egy elátkozott menyasszonyi ruhaboltot készülnek átvizsgálni.

CselekménySzerkesztés

Usagi álmot lát, melyben egy ismeretlen alak bukkan fel. Álmából az ébresztőóra és Luna verik fel. A macska figyelmeztetése ellenére egész nap csak Mamoruról ábrándozik, egészen addig, amíg figyelmetlenül egy autó elé nem lép. A balesetet egy csinos, magas lány hárítja el, majd továbbmegy.

Az iskolában a lányok az esküvőről beszélgetnek, mert Naru unokatestvére férjhez fog menni. A gond csak az, hogy a vőlegény rejtélyes módon eltűnt. Míg ezen gondolkoznak, ismét felbukkan a korábban már látott lány, akit Makotónak hívnak. Usaginak szimpatikus, de nem mindenki vélekedik így. A tanárokat felbőszíti, hogy nem az iskolai egyenviseletet hordja (mert nincs is az ő méretében), és hogy barna a haja színe (pedig ez természetes szín). Emellett a fontoskodó Umino szerint a lány bajkeverő természetű és erőszakos.

Usagi kilesi Makotót ebéd közben, és a finomságok fogyasztása közben szóba elegyedik vele. Az ebédért cserébe elviszi a játékterembe, majd hazafelé menet megnézik az esküvői szalont. Itt egész kis csődület gyűlt már össze, ugyanis sokan szentül hiszik, hogy a helyet megszállta egy gonosz szellem.

Aznap este a játéktermet elhagyó Motokit megszállja egy menyasszony-szerű szellem. Ő ezután kísérletet tesz arra, hogy elcsábítsa a közelben sétáló Makotót. Mamoru véletlenül meglátja őket, s Álarcos Férfiként elmegy Usagiért, és elviszi magával a tett színhelyére.

Ott Usagi először vőlegénynek álcázza magát, majd átváltozik Sailor Moon-ná. Miközben a többi harcos is megérkezik, Makoto rádöbben, hogy "Motoki" félrevezette őt. Ezen felháborodva megjelenik homlokán a Jupiter jele, s Sailor Jupiter-ré változik. Közben felbukkan a szellem mögött álló Nephrite is, akit Jupiter két jól irányzott csapással megöl.

Most, hogy már Sailor Jupiter is a csapat tagja, Luna ad Sailor Moon-nak egy holdsarló alakú pálcát, egyben kinevezi a harcosok vezetőjének.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki