FANDOM

“Act 56 - Stars 7”
Act56
Act 56 - Stars 7
Act 56 - Stars 7
Kötet

12 (Stars Arc)

Fejezet

56

KRONOLÓGIA
Előző

Act 55 - Stars 6

Következő

Act 57 - Stars 8

Sailor Moon megérkezik a Shadow Galactica főhadiszállására, ahol máris két ellenféllel kell szembenéznie a továbbjutás érdekében.

CselekménySzerkesztés

Sailor Moon, a Sailor Starlights, és Kakyuu hercegnő végül eljutottak a Galaktikus Bölcsőbe, amely azonban számukra ismeretlen terület. A Nyilas Zéróra egy különös bejáraton át jutnak el, ahol minden sötét és sivár, s mindent víz borít. Kisvártatva egy különös révész, Sailor Lethe bukkan fel, aki felajánlja, hogy elviszi őket. Ám alig haladnak valamennyit, mire a víz teljes egészében eltűnik, a vidék pedig sivataggá változik. Sailor Moon elszakad a többiektől, és mint Usagi tér magához. Különös módon azonban elvesztette az emlékeit és küldetése célját. Sailor Lethe megkörnyékezi őt, és miközben a teljes felejtésbe taszítja Usagit, megöli Lunát, Artemiszt, és Dianát. Ennek a jövőben is megmutatkozik a hatása: Chibiusa rosszul lesz, Diana pedig eltűnik a téridőből. Most már nem hagyhatja a dolgokat tovább: sietve Neo-Queen Serenityhez szalad. Ő aggasztó híreket mond: Diana visszament a múltba, hogy segítsen Sailor Moon-éknak, a jövő világában pedig Luna, Artemisz, Endymion király, és a holdharcosok pedig mind mély álomba zuhantak. Bár a helyzet kritikus, a királynő mégsem akarja elengedni lányát, mégis kénytelen engedni neki. Sailor Chibi Moon és harcoscsapata: Sailor Ceres, Sailor Pallas, Sailor Juno, és Sailor Vesta útra kelnek az időn keresztül, hogy segíthessenek Sailor Moon-nak.

Közben a Nyilas Zérón Usagi minden emlékét elvesztette, és Sailor Lethe azon van, hogy végezzen vele, amikor váratlanul egy újabb harcos, Sailor Mnemosyne érkezik, aki könyörög, hogy ne bántsa Sailor Moon-t. Harcosi neve említésétől Usagi emlékei visszatérnek, átváltozik harcossá, majd Csibicsibi segítségével megtalálja a barátait. Mnemosyne segítőkész módon visszaadja a többiek emlékezetét is, Lethe bosszúságára. Ő ugyanis abban a hitben van, mióta knyszerűen Sailor Galaxia szövetségese lett, hogy Sailor Moon létezése a háború és a bajok okozója, ezért végezni kell vele. Sailor Moon azonban nem retten meg, és közli vele, hogy mivel azért jött ide, hogy véget vessen a szenvedésnek, ezért ha úgy gondolja, hogy a halála mindent megold, akkor ölje meg.

Bátorságával kiérdemli, hogy a rezignált lethe és Mnemosyne továbbengedje őket. Ám ekkor két újabb harcos, Sailor Phi, és Sailor Chi érkezik, akik végeznek a két nővel, majd ugyanazzal a lendülettel elveszik az eszméletlen Sailor Starlights kristályait, megölve ezzel őket.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki