FANDOM

“Act 53 - Stars 4”
Act53.JPG
Act 53 - Stars 4
Act 53 - Stars 4
Kötet

11 (Stars Arc)

Fejezet

53

KRONOLÓGIA
Előző

Act 52 - Stars 3

Következő

Act 54 - Stars 5

Miközben a harcosokat újabb veszteségek érik, a sokasodó gondok kihatnak a jövő világára is. A Sailor Starlights csapat pedig úgy tűnik, megtalálta, akit keresett...

CselekménySzerkesztés

A rejtélyes harcos, Sailor Lead Crow, Phobosra és Deimosra támad, akik láthatólag felismerik, mert valaha egy bolygón éltek. Annak a bolygónak a védelmezője azonban Sailor Coronis volt, akit azonban Lead Crow megölt, és a jelek szerint átvette a helyét, Sailor Galaxia csatlósaként. A hűséget azonban meg kell fizetnie, s ezért elveszi Phobos és Deimos harcoskristályait, megölve ezzel őket. Sailor Mars felindultságában támadásba lendül, de Lead Crow lefogja, így Sailor Venus nem tud neki segíteni. Szerencséjükre Sailor Moon megérkezik, és végez az ellenséggel. Azonban ekkor a semmiből megjelenik Sailor Galaxia, és elveszi a két harcoslány kristályait, végezve így velük. Így most már az összes belső holdharcos és Mamoru is halottak.

Eközben Kristály Tokió városában a 30. században mindenki ünnepli Chibiusa hazatérését. Az időjárás azonban váratlanul elromlik, és baljós viharfelhők jelennek meg. Chibiusa fültanúja lesz, ahogy Sailor Pluto jelentést tesz Neo-Queen Serenity-nek; szerinte valami történhetett a múltban, ami megváltoztatta a téridőt. A királynő, bár aggódik, mégsem tesz semmit, sőt azt is megtiltja Chibiusának, hogy akár ő is visszamenjen a huszadik századba.

Mindeközben a jelenben a külső holdharcosok elhatározzák, hogy visszatérnek a bolygóikra, az ottani számítógépes rendszereik segítségével ugyanis képesek arra, hogy kordont vonjanak a Naprendszer köré, és megakadályozzák, hogy még több ellenség zúduljon be. Hotarut hátrahagyják, Luna és Artemisz gondjaira bízzák. Eközben Usagit nagyon megviselték a történtek, ezért otthon maradt. A Three Lights elmegy hozzá látogatóba, akik valami furcsát éreznek Csibicsibin. Az idegen harcosok ezután elmondják, amit csak tudnak. Sailor Galaxia a világegyetem összes harcosával végezni akar, megkaparintva kristályaikat, hogy ő legyen az egyetlen és a legerősebb. A Sailor Starlights volt a Kinmoku bolygó védelmezője, hercegnőjükkel egyetemben, aki a támadáskor eltűnt, és feltehetően itt rejtőzködik valahol a Földön. Ezért álcázzák magukat együttesnek, hogy dalukkal megtalálhassák őt. Yaten azt is megosztja Usagival, hogy a barátainak csak a testük halott, a kristályokban a lelkük tovább él, és előbb-utóbb reinkarnálódhat. Seiya szeme megakad Csibicsibi füstölőjén, aztán egy képeslap segítségével megmutatja, honnan is érkezett Sailor Galaxia, ezzel bevallva, hogy az eddigi, Mamorutól érkezett képeslapokat is ő küldte.

Másnap az iskolába új cserediák érkezik, bizonyos Suzu Nyanko. A különös lány furcsán viselkedik, és láthatólag nagyon érdeklődik Usagi iránt. Eközben Sailor Galaxia orvtámadást indít, és a kastélyukban végez Sailor Uranus-szal, Sailor Neptune-nal, és Sailor Pluto-val, a Földön pedig Hotaruval. Luna és Artemisz megpróbálják értesíteni a tragédiáról Usagit az iskolában, ám a helyszínen felismerik Suzu Nyankót, mint ellenséget. A Three Lights Usagi lakására megy, hogy amíg nincs otthon a lány, elvegyék Csibicsibitől a füstölőt. Ő nem akarja odaadni nekik, de váratlanul egy emberalak hagyja azt el: a harcosok által keresett hercegnő.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki