FANDOM

“Act 50 - Stars 1”
Act50
Act 50 - Stars 1
Act 50 - Stars 1
Kötet

11 (Stars Arc)

Fejezet

50

KRONOLÓGIA
Előző

Act 49 - A Föld és a Hold álma

Következő

Act 51 - Stars 2

A holdharcosok minden eddiginél nagyobb fenyegetéssel kénytelenek szembenézni, mely komolyan veszélyezteti az ő életüket is. Usagi pedig amerikai tanulmányai miatt elveszti Mamorut.

CselekménySzerkesztés

Mamoru és Usagi csókolóznak, amikor hullócsillagot látnak. Kívánnak valamit, és megjegyzik, hogy mostanában milyen sok van. Ez nem véletlen, ugyanis egy titokzatos, gonosz entitás az, aki a Föld közelébe érkezett, és mind az Ezüstkristályra, mind az Aranykristályra rá akarja tenni a kezét. A Földön időközben helyreállt a normális élet: Hotaru és Chibiusa együtt járnak iskolába, ahogy Haruka és Michiru is csatlakoznak a lányokhoz a középiskolában. Ugyanitt Setsuna iskolaorvosként kezd el dolgozni. Egyetlen ember bánatos csak: Usagi, mert Mamoru amerikai ösztöndíjat kapott, és legalább egy pár hónapig távol lesz.

Mindez úgy tűnik, nem hatja meg Minakót, aki éppen kedvenc új együttesébe, a Three Lights-ba van éppen beleszerelmesedve, és annak három tagjába, Seiyá-ba, Taiki-be, és Yaten-be. Amikor megtudja, hogy Michiru együtt fog velük fellépni, elhatározza, hogy bármibe is kerül, de szerez koncertjegyet.

Később Mamoru és Usagi a repülőtéren búcsúzkodnak. A hosszú távollét előtt azonban mamoru még átad egy gyűrűt Usaginak, amellyel eljegyzi a lányt. Megígéri, hogy visszatér hozzá, ám mielőtt befejezhetné mondanivalóját, egy vakító villanás tűnik fel, a fiú pedig eltűnik. Helyét az Aranykristály veszi át, és egy különös, ellenséges nőalak. A látomás azonban eltűnik, ahogyan Usagi elájul. Szerencsére a Three Lights együttes épp a helyszínen van, és kimentik a lányt, majd taxival hazaviszik. Másnap Usagi úgy ébred, mintha az egészet csak álmodta volna, de továbbra is nagyon nyugtalan. Aznap még egy embert elveszít: Chibiusa is visszatér a jövő világába, és Diana is vele tart.

Aznap este a lányok elmennek a Three Lights koncertjére, ahol döbbenten veszik észre, hogy Haruka és Michiru is együtt lépnek fel a bandával. A színfalak mögött Haruka kezet ráz a tagokkal, és különös erőt érzékel bennük. Ugyanekkor azonban egy rejtélyes idegen, bizonyos Sailor Iron Mouse is akcióba lép, aki bizonyos csillagmagokra vadászik, melyet a harcosoktól lehet megszerezni. Rögvest támadásba is lendül, amire a harcosok is kénytelenek válaszolni. Ám Sailor Iron Mouse-szal nem ők végeznek, hanem három ismeretlen harcos, akik olyan gyorsan eltűnnek, mint ahogyan megérkeztek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki