FANDOM

“Act 23 Titkos tervek - Wiseman”
Act23
Act 23 あにゃく - Wiseman
Act 23 Anyaku - Wiseman
Kötet

5 (Black Moon Arc)

Fejezet

23

KRONOLÓGIA
Előző

Act 22 Várakozások - Nemezis

Következő

Act 24 Támadás - Black Lady

A Nemezisen történő kataklizmából Gyémánt herceget és Zafírt egy rejtélyes nő menti ki, akinek feltett szándéka, hogy megszerzi az Ezüstkristályt.

CselekménySzerkesztés

Amikor Sailor Moon megtudja, hogy mind Chibiusa, mind Mamoru elvesztek az idő viharában, ő is utánuk akar menni, de Sailor Pluto nem engedi. Végül azzal a feltétellel, hogy a többiek is vele mehetnek, beleegyezik. Odabent hosszas kutakodás után megtalálják a Luna-labdát, ami komoly aggodalommal tölti el Plutót. Sailor Moon a felismeréstől pedig elájul.

Közben Gyémánt herceg és Zafír magukhoz térnek a Nemezis mélyén, ahová egy különös, ismeretlen nő hozta le őket, aki emlékeztet Neo-Queen Serenityre. Bemutatkozás helyett azonban csak leviszi őket a Nemezis legmélyebb pontjára, ahol Wiseman rejtőzködik. Az öreg a nőt Kisnyúlnak nevezi, ami alapján Gyémánt hercegben tudatosul, hogy ez a nő Chibiusa, aki rejtélyes módon felnőtt. A herceg gonosz varázslatot és agymosást sejt a háttérben, ezért szembeszegül Wisemannel, de az őt és öccsét is hipnotizálja, hogy csak az ő parancsait kövessék.

"Chibiusa" ugyan elhozta a saját Ezüstkristályát, de az szemlátomást működésképtelen. Ezért úgy határoz, hogy mint Wiseman hű és engedelmes szolgája, elmegy a kristálypalotába, hogy elrabolja Neo-Queen Serenityt, aztán pedig Sailor Moon-t. Ennek érdekében egy második fekete kristályt tervez a Földre telepíteni. Hogy ennek a bolygó pusztulása lehetne az ára, nem érdekli: az egyetlen személy, az Álarcos Férfi, akit mindig is akart, most már az övé, és agymosott szolgaként áll mellette.

Sailor Moon a jelen világában tér magához, a lányok körében. Hamarosan azonban az ő világukat is megrázza egy különös rengés, mely a jövő világából érkezik. Hogy utánajárjanak, mi az, visszautaznak a jövőbe. Ott döbbenten látják, hogy egy második fekete kristály emelkedett ki a földből. Közben a kristálypalotában "Chibiusa" arra készül, hogy elrabolja a saját anyját, de Endymion király épp jókor érkezik. Ő is csak hitetlenkedik az átváltozásán, de a hirtelen megérkező Sailor Moon és a harcoslányok nemkülönben. "Chibiusa" megpróbálja elvenni Sailor Moon Ezüstkristályát, de egy erőhullám hátrataszítja. Dühében elátkozza az egész Ezüst Millenniumot, majd bemutatkozik: ő többé már nem Chibiusa, hanem Black Lady, a sötétség királynője, Wiseman szolgálója.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki